Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@16:00:32 GMT

نگرانی جنوبی ها از آینده نامعلوم لستر ایران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۱۴۵

قهرمان فصل پانزدهم اوضاع خوبی در جدول ندارد و گزینه اول سقوط محسوب می‌شود.

 استقلال خوزستان در فصل هجدهم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مشکلات مالی و ضعف فنی و نتایج نه چندان قابل قبول در کنار کسر امتیاز کمر شکن این تیم را در مسیر سقوط به دسته اول قرار داده است.

بی توجهی محض مجموعه مدیریتی و مالکیتی باشگاه موجب شده که تیم بزرگ و قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر فوتبال کشور در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فریاد بلند پیشکسوتان و هواداران متعصب فوتبال ریشه دار خوزستان هیچ‌گونه واکنش و عکس العمل مناسبی جهت برون رفت این تیم خوزستانی از بن بست فعلی را به همراه نداشت و تغییری در بدنه مدیریت فوتبال و‌مسولان مربوطه بوجود نیاورده است. ازسویی دیگر و پس از هر هفته  که شکستی جدید در آن رقم می‌خورد شاهد اظهارنظر هایی که بوی روزمرگی می دهند هستیم.

تیمی که 3 فصل پیش در لیگ ماراتن گونه فوتبال ایران بهترین باشگاه های کشور را به زیر کشید و با قهرمانی در لیگ برتر مدت ها دل فوتبالدوستان خوزستانی را شاد کرده بود، باید منتظر سرنوشت باشگاه‌هایی باشد که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده و توانایی بازگشت هم ندارند.

در این میان پس از برکناری داریوش یزدی و علیرغم توصیه‌های مکرر کادر فنی قبلی درمورد تسویه حساب با بازیکن خارجی با تعلل بی مورد مدیران این تیم ۶ امتیاز مهم هم از تیم کسر شد تا با محروم شدن از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ترانسفر کردن یونس دلفی و جدایی عجیب و غریب ایمان مبعلی، خطر سقوط استقلال به لیگ یک بیشتر از همیشه احساس شود.

باید دید در فرصت اندک باقی مانده فکر و چاره ای برای برون رفت از این بحران اندیشیده می‌شود یا یکی از تیم‌های خوزستانی لیگ برتر شمارش معکوس آخرین هفته‌هایش در لیگ برتر را سپری می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جدول مشکلات مالی لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان فوتبال ایران باشگاه های کشور لیگ برتر عجیب و غریب استقلال استقلال ایران جدول لیگ برتر فوتبال کشور استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی