Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@19:37:11 GMT

صعود رسمی آسمان خراش ها به تأخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۱۷۲

صعود رسمی آسمان خراش ها به تأخیر افتاد

تیم ملی بسکتبال ایران پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۹ را با شکست آغاز کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رقابت های انتخابی بسکتبال جام‌جهانی ۲۰۱۹ و در گروه اف، تیم‌های ایران و ژاپن از ساعت 18 امروز (پنج‌شنبه) در سالن آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 97 و 89 به نفع ژاپن پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شاگردان مهران شاهین طبع در غیاب بازیکنانی همچون حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی تنها در کوارتر چهارم  برابر حریف به برتری رسیدند و سه کوارتر قبلی را با شکست پشت سرگذاشتند.

نیمه اول با برتری ژاپن همراه بود و این تیم توانست در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج 35 بر 28 و 20 بر 17 به نفع میهمان خاتمه یافت. در کوارتر سوم تیم ایران عملکرد بهتری داشت و اختلاف را کمتر کرد، اما این کوارتر را نیز 23 بر 22 باخت. در کوارتر چهارم شاگردان شاهین‌طبع عملکرد بهتری داشتند و با نتیجه 22 بر 19 پیروز شدند، اما در نهایت با نتیجه 97 بر 89 برابر حریف شکست خوردند و چهارمین باخت خود را تجربه کردند.

با ثبت این نتیجه ایران جایگاه دوم جدول گروه را به ژاپن واگذار کرد و صعود رسمی ایران به جام جهانی 2019 باز هم به تاخیر افتاد‎.

در پایان این بازی هر دو تیم ایران و ژاپن با 18 امتیاز از 7 پیروزی و 4 شکست در جایگاه‌های دوم و سوم جدول گروه خود ایستادند.

تیم کشورمان در دیدار بعدی خود از ساعت 18 روز یکشنبه 5 اسفند در سالن آزادی مقابل استرالیا قرار خواهد گرفت.

در دیگر بازی امروز تیم ملی استرالیا با نتیجه 81 بر 60 تیم قزاقستان را شکست داد‎.  دانلود   آرن داودی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از باخت به ژاپن از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. تیم ملی بسکتبال کشورمان با نتیجه 97 بر 89 از ژاپن در پنجره ششم انتخابی جام جهانی شکست خورد.  
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بسکتبال جام جهانی2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد اما راهی فینال شد.

یووه در بازی رفت با نتیجه 2-0 برنده شده بود و امشب هم تا دقایق پایانی عقب افتاده بود که با گل آرکادیوش میلیک نتیجه را 3-2 کرد و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.


ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • بلندترین برج آمریکا در قلب گردبادها / عکس
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا