Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رضایی، نایب رییس فدراسیون کشتی امشب در مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی در بیرجند گفت: همدلی و همزبانی حاکم در هیات کشتی خراسان جنوبی بسیار خوب است و امیدواریم روزی این استان از پنج تیم برتر کشور در رشته کشتی باشد.


وی افزود: کشتی، ورزش مربی محور است و مربی آن باید همیشه به روز باشد و آموزش‌های لازم را فرا گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: این فدراسیون برای ارتقای مربیگری و تعداد مربیان، آماده همکاری با هیات کشتی استان است.


رضایی افزود: بخش دانشگاه، نیرو‌های مسلح و آموزش و پرورش سه بخش مهم در کشتی کشور هستند و آموزش و پررورش به عنوان اصلی‌ترین کانون ایجاد انگیزه و آموزش همه ورزش‌ها است.


وی گفت: در پادگان بیرجند از گذشته‌ها پهلوانانی مثل سوخته سرایی، خدر، مردانی و کاظم غلامی از این پادگان کشتی را شروع کردند و این ظرفیت در خراسان جنوبی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این مجمع گفت: مهم‌ترین اقدام ۹ ماه اخیر در حوزه مدیریت ورزش استان این بود که ساز و کار یک عملکرد خوب بر مبنای فرایند و نه نتیجه تعریف شد.


وی افزود: برای اینکه به مرحله رشد برسیم باید تا سال ۱۴۰۰ یکی از ۲۰ استان نخست کشور در ورزش باشیم و المپیاد استعداد‌های برتر کشور این واقعیت را اثبات کرد که این ظرفیت وجود دارد.


سرپرست گفت: برای اینکه به آن چشم انداز برسیم، نیازمند کار و تلاش در چارچوب توزیع فرصت‌ها و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها هستیم و این موضوع محور تنظیم برنامه‌ها است.


وی افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در حوزه مقایسه ساختار اداره‌های کل کشور از استان‌های نخست کشور هستیم و محصول این کار برنامه راهبردی است که امروز ۱۱ پروژه شهرستانی تا سال ۱۴۰۰ ما را به هدف مان می‌رساند.


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماه اخیر ۳۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی پول هزینه شده است.
انتهای پیام/ب


برگزاری مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی در بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی آزاد و فرنگی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم

این بار سامانه بارشی استان‌های شرق و جنوب کشور را نیز در برگرفت. شدت بارش‌ها به قدری است که شهروندان در جنوب کشور با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند. استان خراسان جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نبود و روستا‌ها و شهر‌های این استان با بارش باران بهاری همراه شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از بارش باران در روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان جنوبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد