Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:14:59 GMT

حماس: راهپیمایی بازگشت فردا متفاوت خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۳۰۳

حماس: راهپیمایی بازگشت فردا متفاوت خواهد بود

یک عضو ارشد جنبش حماس تاکید کرد که راهپیمایی بازگشت فردا منحصر به فرد و متفاوت خواهد بود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، "حسام بدران" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که راهپیمایی بازگشت فردا منحصر به فرد و متفاوت از راهپیمایی‌های قبلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه خود بر روی توئیتر نوشت: تمام قدس مانند تمام فلسطین حق ما است و ما هرگز از آن چشم پوشی و بر سر آن سازش نخواهیم کرد. صدای ملت بلندتر از صدای سیاستمداران و رهبران است.

بدران گفت: فردا فلسطینیان در قدس و کرانه باختری در حالت آماده باش هستند و آنها از ما حمایت خواهند کرد.

این عضو ارشد حماس اظهار داشت: اگر رژیم اشغالگر تصور می کند که ملت ما برای دفاع از مسجدالأقصی به پا نمی خیزد متوهم است.

بدران تاکید کرد که ملت فلسطین بزرگتر از همه موانع و قوی تر از همه تهدیدات هستند.

قدردانی هیئت عالی راهپیمایی بازگشت فلسطین از مواضع ایرانفراخوان کمیته ملی بازگشت فلسطین برای راهپیمایی روز جمعهراهپیمایی بازگشت فلسطینی‌ها این هفته با شعار" مقاومت گزینه ماست"

فلسطینیان ساکن نوار غزه فردا در راهپیمایی بازگشت که "وفادارای به شهدای فاجعه حرم ابراهیمی" نامگذاری شده شرکت خواهند کرد.

از سوی دیگر هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره از شهروندان فلسطینی خواست است که فردا در راهپیمایی جمعه اعلام وفاداری به شهدای فاجعه حرم ابراهیمی شرکت کنند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از روز جمعه 30 مارس (10 فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند. آن‌ها در این راهپیمایی مردمی تلاش دارند بر قطعنامه 194 شورای امنیت سازمان ملل تأکید کنند، قطعنامه‌ای که در بند 11 آن بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان اشاره می‌شود. از آن زمان تاکنون بیش از 260 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب فشارها بر رهبران حماس برای ترک قطر

یک منبع فلسطینی نزدیک به حماس تاکید کرد که اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های خارجی و عربی در خصوص فشار بر رهبران این جنبش جهت ترک قطر صحت ندارد.

به گزارش مشرق، یک منبع فلسطینی نزدیک به حماس در گفتگو با المیادین گفت: شایعات مطرح شده در این زمینه، جنگ رسانه‌ای به منظور اعمال فشار بر رهبران این جنبش در سایه پایبندی آن به خواسته توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه به عنوان پیش زمینه توافق مبادله اسرا است.

رسانه‌های صهیونیستی و غربی در به راه انداختن جنگ روانی علیه مقاومت مدعی فشارها بر رهبران مقاومت فلسطین برای ترک دوحه شده‌اند که از نظر تحیلگران سیاسی انتشار این گزارش ها در این بازه زمانی با هدف فشار بر مقاومت برای امتیاز گیری در مذاکرات و تبادل اسراست.

یک منبع ارشد وابسته به مقاومت فلسطین امروز به المیادین گفته بود از نظر حماس درحال حاضر هیچ زمینه‌ای برای مذاکره با رژیم اشغالگر وجود ندارد.

این منبع اظهار داشت که اسرائیلی‌ها به میانجی‌ها اطلاع داده بودند که پاسخ حماس (به پیشنهاد میانجی‌ها) به معنای شکست مذاکرات است و تا زمانی که حماس موضع خود را تغییر ندهد آنها هیچ هیئتی را برای مذاکره نمی‌فرستند.

منبع مذکور در ادامه تاکید کرد که حماس به مطالبات اصلی خود که شامل آتش‌بس جامع، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان به مناطق خود و بازسازی غزه می‌شود پایبند است.

این منبع گفت که ممکن است حماس به گزینه‌های دیگر فکر کند؛ زیرا مسیر کنونی به توافق منتهی نخواهد شد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم
  • راه‌حل اردوغان در برابر اسرائیل چیست؟
  • تکذیب فشارها بر رهبران حماس برای ترک قطر