Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل تسنن زاهدان امشب با حضور در محل اقامت دکتر  نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مهمانسرای استانداری سیستان و بلوچستان، با وی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان معاون رئیس جمهور برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم

مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان گفت: از جمله برنامه‌های پیش روی این دفتر پیگیری اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی (ایجاد سامانه تغذیه، مدیریت هزینه) در سال جدید است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین امامعلی پور، مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان در خصوص فعالیت‌های این دفتر در سال ۱۴۰۲ گفت: این دفتر شامل دو گروه برنامه و بودجه و تشکیلات، تحول اداری و بهره وری است که از جمله مهم‌ترین اقدامات آن می‌توانیم به هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی و تهیه و تدوین طرح الگوی نوین تغذیه دانشجویی و اجرایی کردن بودجه ریزی عملیاتی اشاره کنیم.

امامعلی‌پور تصریح کرد: تهیه و تدوین سند راهبردی سازمان، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی سالانه سازمان در سال‌های (۱۴۰۱، ۱۴۰۲، ۱۴۰۳)، توانمندسازی و ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای منابع انسانی سازمان، طراحی و ایجاد چرخه مدیریت بهره وری و بهبود عملکرد، پیاده سازی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، راه‌اندازی کمیته ساختار سازمان برای اصلاح، به‌روزرسانی و بازطراحی ساختار سازمانی، برنامه محوری در ابلاغ اعتبارها، مستندسازی، اصلاح و مهندسی مجدد فرآیند‌های مورد عمل در سازمان (مهندسی و هوشمند سازی فرایند‌های سازمان) از دیگر اقدامات این سازمان در سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته بررسی طرح‌های پژوهشی برای اولین بار سال گذشته در سازمان امور دانشجویان ایجاد شده است؛ اظهار کرد: به روز رسانی و پیشنهاد تعرفه‌های جدید خدمات سازمان امور دانشجویان و تصویب آن در هیئت محترم دولت، تشکیل کمیته راهبری (اتاق فکر) برای اولین بار در سازمان، بهبود و ارتقای نظام توسعه منابع انسانی (توانمندسازی فراگیر)، استقرار مدیریت دانش در سازمان، تهیه و تدوین لایحه پیشنهادی برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حوزه رفاهی- دانشجویی آموزش عالی نیز از دیگر اقدامات این دفتر در سال گذشته بوده است.

مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان در خصوص دوره‌های آموزش و توانمندسازی منابع انسانی در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: تعداد ۲۰ دوره آموزشی در ۱۹۳ ساعت برگزار شده است و کارکنان این سازمان در دو بخش اختصاصی و عمومی به کسب آموزش پرداخته‌اند.

وی درباره اهم اقدامات این سازمان در سال جاری تصریح کرد: توسعه سرمایه انسانی و زیرساخت ها، طراحی و توسعه نظام حکمرانی و مدیریت سازمانی (فرایند‌های سازمانی)، ارتقاء نظام تعالی سازمانی (بهره وری)، پیگیری اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی (ایجاد سامانه تغذیه، مدیریت هزینه)، اصلاح نظام برنامه، بودجه و تشکیلات، برگزاری منظم جلسات کمیته‌های بهره وری، ساختار سازمانی، پژوهشی و بودجه، حمایت و پشتیبانی مالی از طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه‌ها در حوزه‌های مشاوره و سلامت، ورزش، شاهد و ایثارگر، تغذیه، خوابگاه، توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای منابع انسانی، برنامه محوری و هدفمند نمودن ابلاغ اعتبار‌ها از جمله برنامه‌های پیش روی این دفتر در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • محفل مشاعره در سرپل
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد