Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@23:58:32 GMT

خلاصه HD بازی شالکه 2-3 منچسترسیتی (لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19)

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۴۸۳

‍‍‍‍‍‍

خلاصه HD بازی شالکه 2-3 منچسترسیتی (لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، با برگزاری بازی‌های امشب و فردای لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف ۴‌تیم حاضر در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها روشن خواهد شد. بارسلونا که بازی رفت را در پاریس با نتیجه ۳بر ۲از پاری‌سن‌ژرمن برده، می‌خواهد رویای فینال تمام‌کرویفی را به سرانجام برساند؛ رویایی که هواداران بارسا و من‌سیتی درسر می‌پرورانند تا مکتب یوهان کرویف را در دیدار نهایی به نمایش بگذارند. در دیگر دیدار امشب اتلتیکو که بازی رفت را ۲بر یک از دورتموند برده، به آلمان سفر می‌کند.

بارسا پاریس

بارسلونا امیدوار است برای سیزدهمین‌بار در مجموع و اولین‌بار از فصل۱۹-۲۰۱۸ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسد. بایرن هم تا پیش از بازی فرداشب مثل بارسا ۱۲‌بار به نیمه‌نهایی راه یافته. فقط رئال‌مادرید (۱۶) این کار را بیشتر انجام داده و احتمال دارد این فصل رکورد خود را به ۱۷‌بار حضور در نیمه‌نهایی فرمت جدید لیگ قهرمانان افزایش دهد.

بارسلونا تنها ۲‌بازی از ۹‌بازی اخیر خود مقابل پاری‌سن‌ژرمن را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باخته (۴‌برد و ۳‌تساوی) و حالا این فرصت را دارد تا برای دومین‌بار هم رفت‌وبرگشت این تیم را شکست دهد. بارسا در مرحله یک‌چهارم‌نهایی ۱۵-۲۰۱۴ این کار را انجام داده بود.

کیلین امباپه با اینکه در بازی رفت بازی ضعیفی ارائه داد، رکورد خوبی در مراحل حذفی دارد؛ به‌ویژه در زمین حریفان. او در ۱۱‌بازی حذفی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا، ۱۳گل به ثمر رسانده است. فقط کریستیانو رونالدو (۲۳‌گل در ۳۹‌بازی) و کریم بنزما (۱۴‌گل در ۳۴‌بازی) گل‌های بیشتری نسبت به او از این لحاظ دارند.

بارسلونا پس از شکست‌ناپذیری در ۵‌بازی اول خانگی خود مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (۳‌برد و ۲‌تساوی)، سرانجام در فوریه۲۰۲۱ (بازی رفت مرحله یک‌هشتم) با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. تنها یک تیم تا به حال با اختلاف گل‌های بیشتر خارج از خانه مقابل بارسلونا در این رقابت‌ها پیروز شده؛ دینامو کی‌یف در بازی مرحله گروهی در نوامبر۱۹۹۷ و با نتیجه ۴ بر صفر.

گل پیروزی‌بخش آندریاس کریستنسن در بازی رفت، پنجاهمین گلی بود که در بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن رد و بدل شد، آن هم در چهاردهمین دیدار ۲‌تیم. در میان تیم‌هایی که بیش از ۱۰‌بار در اروپا با آنها روبه‌رو شده‌اند، بازی‌های بارسلونا در برابر تیم فرانسوی میانگین گل‌های بیشتری در هر بازی نسبت به هر حریفی داشته و در این تقابل‌ها ۳.۶گل رد و بدل شده است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود بازی امشب هم پرگل باشد.

درصورت صعود پاری‌سن‌ژرمن، لوییس انریکه سومین سرمربی سابق بارسلونا خواهد بود که تیم اسپانیایی را از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند. درواقع تنها ۲‌مربی اسپانیایی دیگر بارسلونا را در مراحل حذفی رقابت‌ها حذف کرده‌اند؛ رافائل بنیتس با لیورپول در فصل ۰۷-۲۰۰۶ (دور یک‌شانزدهم) و ویسنته دل بوسکه با رئال‌مادرید در فصل ۰۲-۲۰۰۱ (نیمه‌نهایی).

دورتموند اتلتیکو

دورتموند ۳‌بازی از ۵‌دیدار اخیر خود (۲‌برد) و هر ۲دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید را باخته است، اگرچه آخرین باری که در مرحله گروهی ۱۹-۲۰۱۸ از این حریف اسپانیایی میزبانی کرد، با نتیجه ۴بر صفر پیروز شد که سنگین‌ترین شکست این تیم در تمام رقابت‌ها زیرنظر دیگو سیمئونه بود.

دورتموند از ۱۳‌بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان مقابل حریفان اسپانیایی فقط ۲‌بازی را باخته (۵‌برد و ۶‌تساوی) و در ۵‌بازی مرحله حذفی مقابل چنین حریفانی شکست نخورده (۳‌برد و ۲‌تساوی).

اتلتیکومادرید ۱۰‌بار در اروپا با تیم‌های آلمانی خارج از خانه روبه‌رو شده و تنها ۲‌بار برنده بوده؛ یک تساوی و ۷شکست. براساس آمار ثبت شده ۷‌تا از این ۸‌بازی بدون برد در دوران سیمئونه ثبت شده، ازجمله ۴‌شکست متوالی در بازی‌های اخیر.

اتلتی به‌دنبال راهیابی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برای چهارمین‌بار زیرنظر سیمئونه (پس از ۱۴-۲۰۱۳، ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۷-۲۰۱۶) است. تنها الکس فرگوسن با منچستریونایتد با ۷‌بار و کارلو آنچلوتی با رئال‌مادرید با ۴‌بار تعداد بیشتری یک تیم را به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برده‌اند. کارلتو این شانس را دارد تا فرداشب درصورت عبور از سد محکم من‌سیتی برای پنجمین‌بار رئال را به این مرحله ببرد.

دورتموند در ۹‌بازی اخیر خود در سیگنال ایدونا پارک در لیگ قهرمانان شکست نخورده؛ ۵‌برد و ۴‌تساوی. اگر آنها باز هم شکست نخورند این رکورد را به ۱۰‌بازی پیاپی می‌رسانند که به رکورد باشگاه تبدیل خواهد شد.

کد خبر 844839 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان اروپا تیم بارسلونا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون‌تاون