Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@13:44:41 GMT

نگرانی جنوبی ها از آینده نامعلوم لستر ایران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۵۸۹

استقلال خوزستان در فصل هجدهم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مشکلات مالی و ضعف فنی و نتایج نه چندان قابل قبول در کنار کسر امتیاز کمر شکن این تیم را در مسیر سقوط به دسته اول قرار داده است.به گزارش بلاغ،قهرمان فصل پانزدهم اوضاع خوبی در جدول ندارد و گزینه اول سقوط محسوب می‌شود.

 استقلال خوزستان در فصل هجدهم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مشکلات مالی و ضعف فنی و نتایج نه چندان قابل قبول در کنار کسر امتیاز کمر شکن این تیم را در مسیر سقوط به دسته اول قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی توجهی محض مجموعه مدیریتی و مالکیتی باشگاه موجب شده که تیم بزرگ و قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر فوتبال کشور در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

 فریاد بلند پیشکسوتان و هواداران متعصب فوتبال ریشه دار خوزستان هیچ‌گونه واکنش و عکس العمل مناسبی جهت برون رفت این تیم خوزستانی از بن بست فعلی را به همراه نداشت و تغییری در بدنه مدیریت فوتبال و‌مسولان مربوطه بوجود نیاورده است. ازسویی دیگر و پس از هر هفته  که شکستی جدید در آن رقم می‌خورد شاهد اظهارنظر هایی که بوی روزمرگی می دهند هستیم.

تیمی که 3 فصل پیش در لیگ ماراتن گونه فوتبال ایران بهترین باشگاه های کشور را به زیر کشید و با قهرمانی در لیگ برتر مدت ها دل فوتبالدوستان خوزستانی را شاد کرده بود، باید منتظر سرنوشت باشگاه‌هایی باشد که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده و توانایی بازگشت هم ندارند.

در این میان پس از برکناری داریوش یزدی و علیرغم توصیه‌های مکرر کادر فنی قبلی درمورد تسویه حساب با بازیکن خارجی با تعلل بی مورد مدیران این تیم ۶ امتیاز مهم هم از تیم کسر شد تا با محروم شدن از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ترانسفر کردن یونس دلفی و جدایی عجیب و غریب ایمان مبعلی، خطر سقوط استقلال به لیگ یک بیشتر از همیشه احساس شود.

باید دید در فرصت اندک باقی مانده فکر و چاره ای برای برون رفت از این بحران اندیشیده می‌شود یا یکی از تیم‌های خوزستانی لیگ برتر شمارش معکوس آخرین هفته‌هایش در لیگ برتر را سپری می‌کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت