Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، زنیت در حالی که دیدار رفت را با یک گل مغلوب فنرباغچه شده بود در دیدار برگشت و در خانه موفق شد حریف خود را مغلوب کند و به مرحله بعدی صعود کند.

آزمون در این دیدار در ترکیب اصلی تیم خود قرار گرفت و توانست درخشش فوق‌العاده‌ای داشته باشد. سردار در دقیقه چهار مسابقه پاس گل اول تیم خود را برای اوزدوئف ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون در دقیقه ۳۷ موفق شد به زیبایی و با یک ضربه سر گل دوم را وارد دروازه فنرباغچه کند.

این پایان درخشش سردار نبود و او موفق شد در دقیقه ۷۶ گل دوم خود و سوم زنیت را وارد دروازه حریف ترکیه‌ای کند.٫سردار که در دقیقه ۱۸ از داور کارت زرد دریافت کرده بود در دقیقه ۸۰ جای خود را به زابولتنی داد و تعویض شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در ویژه برنامه «فردای روشن»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این ویژه برنامه به تهیه کنندگی حسین روزبهانی و با اجرای مجید میرزایی ، هر روز ساعت ۱۲:۲۰ به مدت ۱۵ دقیقه پخش می شود.

این برنامه به نقاط مختلف کشور (شمال، جنوب، شرق و غرب) سفر و با افراد موفق گفتگو می‌کند تا الگوی مناسبی برای جوان ایرانی که می‌خواهد وارد بازار کار شود باشد. رویکرد آن حمایت از کسب و کار‌ها در صنوف مختلف پیرامون شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

افراد موفق در این برنامه به بیان قصه زندگی شان و سختی‌هایی که تا رسیدن به موفقیت داشتند، می‌پردازند و این برنامه الگویی است برای جوان ایرانی که امروز می‌خواهد وارد کسب و کار شود و ترس از شکست دارد.


دیگر خبرها

  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • امیدآفرینی در ویژه برنامه «فردای روشن»