Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان خشمگین، اتوبان‌های اصلی، مسیر حرکت قطار‌ها و بعضی از خیابان‌های شهر بارسلونا را مسدود کرده اند.به گزارش بلاغ، معترضان در منطقه خودمختار کاتالونیا امروز پنجشنبه در اعترض به ادامه بازداشت و محاکمه رهبران استقلال‌طلب این منطقه به تجمع گسترده‌ای مبادرت ورزیدند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، اعتصاب عمومی امروز از سوی یکی از نهاد‌های حامی استقلال کاتالونیا برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان خشمگین، اتوبان‌های اصلی، مسیر حرکت قطار‌ها و بعضی از خیابان‌های شهر بارسلونا را مسدود کرده اند.

برخی اعضای سابق دولت و پارلمان محلی کاتالونیا و فعالان مدنی این منطقه پس از برگزاری همه پرسی استقلال در اوایل اکتبر سال ۲۰۱۷ بازداشت شدند.

محاکمه آن‌ها نیز به تازگی در شهر مادرید پایتخت اسپانیا آغاز شده است. برخی اعضای سابق دولت و پارلمان محلی کاتالونیا قرار است به اتهام تلاش برای جدایی کاتالونیا از ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن ماه) در مادرید مورد محاکمه قرار بگیرند.

به دنبال اعلام استقلال کاتالونیا پس از برگزاری همه‌پرسی در سال ۲۰۱۷، دولت اسپانیا با رد نتایج همه‌پرسی آن را «غیرقانونی» خواند و رهبران این ایالت را تحت پیگرد قرار داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد

ایسنا/کرمان معاون عمرانی فرماندار بم گفت: ۱۰ راه روستایی مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات این شهرستان به دلیل بارش شدید مسدود شده و همچنین ۱۰ خانه در منطقه تهرود دچار آبگرفتگی شدند. 

محمدصادق دادالله پور امروز ششم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در  پی بارندگی از شب گذشته و طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب، ۱۰ راه روستایی بخش بروات در منطقه روداب غربی مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان اداره راهداری شهرستان با کمک بخشداری بروات در حال بازگشایی مسیرهای روستایی هستند، افزود: بیشترین آسیب در بخش دهبکری منطقه تهرود بوده و آب وارد منازل روستای خان خاتون شده است.

دادالله پور بیان کرد: به دلیل حجم بی سابقه آب و طغیان رودخانه تهرود، آب حاصل از بارندگی از دو پل و مسیر سیل بندها عبور کرده و وارد روستای خان خاتون شد که به محض وقوع این حادثه اعضای ستاد مدیریت بحران در محل حضور یافته و با چهار دستگاه پمپ کَفکِش و موتورهای تخلیه، آب از منازل تخلیه شد.

معاون فرماندار بم با اشاره به اینکه سیلاب به زیرسازی، جدول گذاری و بخشی از آسفالت روستای خان خاتون آسیب وارد کرده، افزود: هم اکنون شرایط در منطقه تهرود بخش دهبکری پایدار است و آب، برق و گاز  روستا وصل است.

وی اظهار کرد: بارش باران و تگرگ به زمین‌های کشاورزی آسیب وارد کرده که کارشناسان جهاد کشاورزی در حال ارزیابی برآورد مالی این خسارت هستند.

دادالله پور با اشاره به اینکه منازل بافت قدیمی مردم نیز آسیب جزئی دیده، گفت: پیگیری‌های لازم صورت گرفته و تیم‌های کمکی توسط مجموعه دهیاری‌ها و شهرداری‌های بم، بروات و دهبکری با سه دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در منطقه تهرود مستقر هستند.

معاون عمرانی فرماندار بم با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی را در شمال شهر بم داشتیم، عنوان کرد: سیلابی که به همراه رواناب در مجموعه روستاهای اسپیکان و پشترود در حال حرکت بود، در مسیر رودخانه‌هایی که از قبل پیش بینی شده بود مدیریت و کنترل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم