Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا شاملو روز پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان های انار و رفسنجان در محل هتل هیلان رفسنجان افزود: بازسازی طرح های هادی روستایی در اولویت برنامه های بنیاد مسکن قرار دارد .
وی با اشاره به وجود بیش از 38 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور افزود: برای بازنگری طرح های هادی، بهسازی آنها و واگذاری اراضی روستایی به متقاصیان 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاملو بیان کرد: برای واگذاری زمین به متقاضیان‌ و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و نیز خانواده شهدا تا 20 درصد زیر قیمت کارشناسی به آنها زمین واگذار می شود.
وی در ارتباط با طرح های گردشگری روستایی هم با اشاره به وجود 300 روستای هدف گردشگری در کشور بیان کرد: بر اساس قانون برنامه و بودجه برای اجرای طرح های هادی در این روستاها بودجه و اعتبار می گذاریم ضمن اینکه برای اجرای طرح های هادی دو روستای اودرج و دره جوز هر کدام 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده خواهد شد.
وی گفت: 2 هزار و 800 روستای بالای 20 خانوار در استان کرمان وجود دارد و در شهرستان انار که 20 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد یک میلیارد تومان اعتبار تأمین قیر برای آنها اختصاص داده شده است.
شاملو خاطرنشان کرد: در شهرستان رفسنجان نیز سه میلیارد تومان اعتبار برای قیر روستاهای این شهرستان اختصاص یافته و چنانچه تا 20 اسفند ماه این اعتبارات جذب شود سهمیه این اعتبارات افزایش خواهد یافت.
شاملو خاطرنشان کرد:سه میلیارد تومان اعتبار قیر مصرفی روستاهای رفسنجان در قالب یکهزار تن است که 20 روستا را پوشش می دهد و این اعتبارات قیر برای روستاهای انار و رفسنجان در ماه جاری( اسفند) تخصیص یافته است.
رفسنجان با جمعیت بالای 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان کرمان برنامه و بودجه قانون کمیته امداد گردشگری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد