Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارگان‌ها، احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت آیت الله محمد مومن تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید:زندگینامه مرحوم آیت الله مومن؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت آیت الله مؤمن

العلماء ورثة الأنبیاء

اکنون که روح پاک فقیه مبارز؛ آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محمد مؤمن قمی، به جوار رحمت الهی سفر کرده است، این مصیبت را به خانواده محترم و شاگردان آن روحانی مجاهد و عموم مردم قم، تسلیت عرض می‌کنم.

آن عالم ربانی که از جمله السابقون فضلای حوزه در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود و سال‌ها رنج تبعید در دوران طاغوت را به جان خرید، پس از انقلاب نیز نقش موثری در مجلس خبرگان رهبری، شورای بازنگری قانون اساسی و شورای نگهبان ایفا کرد و طلاب بسیاری را از خرمن دانش خود بهره‌مند ساخت.

رضوان و رحمت واسعه الهی و حشر با ابرار قرین او باد.

عبدالرضا رحمانی فضلی

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت