Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، آیت‌الله احمد جنتی در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: جوانان جبهه مقاومت اسلامی در قلب و جان ملت ایران قرار دارند، سلام ملت ایران بر جوانان جبهه مقاومت اسلامی باد، سلام بر امام موسی صدر شهید مفقودالاثر جبهه مقاومت و سلام بر سید حسن نصرالله محور جبهه مقاومت باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای نگهبان افزود: در جهانی که شرق و غرب منهای خدا و ارزش‌های معنوی فکر می‌کنند، جبهه مقاومت اسلامی معجزه کرده و مفاهیم اسلام ناب و مکتب اهل‌بیت را زنده کرده است، جبهه مقاومت ثابت کرد که اگر مقاومت داشته باشیم می‌توانیم سردمداران جبهه استکباری را بشکنیم.

آیت‌الله جنتی گفت: دشمنان ۴۰ سال است که دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند که انقلاب و مقاومت را بکشند، اما با مقاومت مردم و یاری خداوند متعال همواره شکست‌خورده و نتوانسته به اهداف خود نائل شود. جبهه مقاومت اسلامی مقدمه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی تأکید کرد: جنگی سخت بین دشمن و ایران در جریان است، تحریم‌های آمریکا برای این وضع‌شده که درآمد‌های اقتصادی و نفتی ایران را محدود کرده، ازاین‌رو قدرت جبهه مقاومت اسلامی را کاهش دهد، نشانه‌های افول و سقوط اسرائیل و ایالات‌متحده روشن‌شده است.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: امروز تمام دنیا از آمریکا، عربستان و اسرائیل نفرت داشته و در اذهان عمومی مردم جهان همواره محکوم است، جبهه مقاومت اسلامی مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار زده است.

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: جبهه مقاومت و ایران اسلامی با تمام قدرت در برابر دشمنی‌های غربی‌ها ایستاده و در این مسیر نیز هراسی از هیچ کشوری ندارد، اف بر کسانی که ایران و سپاه را توریست می‌خوانند، کسانی ایران را توریست پرور می‌خوانند که گروهک‌های تکفیری و تروریستی را در عراق، سوریه و افغانستان ایجاد و حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: پیروز نهایی جنگ حق و باطل با جریان جبه مقاومت اسلامی است، همان‌گونه که در جنگ هشت‌ساله ملت ایران در برابر شرق و غرب ایستادگی کرد و به پیروزی رسید جبهه مقاومت اسلامی نیز با مقاومت و ایستادگی خود آمریکا و ایادی استکبار را به‌زانو خواهد انداخت.

دبیر شورای نگهبان گفت: شهدای جبهه مقاومت اسلامی مایه افتخار جهان اسلام است، دشمن تا امروز هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام داده‌اند اگر اقدام به انجام کاری نکرده‌اند، چون توانی برای انجام آن نداشته‌اند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: این بیانیه قدرت ولایت‌فقیه و رهبری را در جامعه نشان می‌دهد، امروز سطح دشمنی‌های فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و نظامی دشمنان علیه ایران در اوج خود قرار دارد، اما دشمن بداند هرچه فشار دشمنان بیشتر شود، مقاومت و قدرت جبهه مقاومت اسلامی و انقلاب بیشتر از گذشته می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد

سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه تحت عنوان انتقام ملت ایران در قالب تنبیه متجاوز صورت گرفت بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح کشورمان بوده و هر گونه خطای عمدی و یا سهوی از سوی دولت غاصب قدس با برخورد شدیدتر و پاسخ سخت سپاه اسلام مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا،‌ سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه اسلام در بیانیه‌ای مطرح کرد: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ» 
با آنها بجنگید. خدا به دست شما عذابشان می‌کند و خوارشان می‌سازد و شما را پیروزی می‌دهد و دلهای مؤمنان را خنک می‌گرداند.(توبه/۱۴) 
سپاس ایزد منان را که به ملت مسلمان ایران قدرت بخشید تا ضمن دفاع مشروع در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی، نسبت به یاری مظلوم و تنبیه متجاوزان کوشیده و با اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق» توانایی و اقتدار در احقاق حقوق ملت، تحقق اهداف و آرمان ها و صداقت در وعده هایش را به نمایش گذارد.  

سپاه سرافراز اسلام با تحقق وعده فرماندهی معظم کل قوا ظرف پنج ساعت و شلیک صدها موشک و پهپاد توانست تصور آسیب ناپذیری بیت العنکبوت، محو زودهنگام غده سرطانی صهیونیسم در منطقه، پوشالی بودن گنبدآهنین، عجز ارتش پنجم دنیا، بی تاثیر  بودن حمایت آمریکا و اروپا، پایان پذیرفتن زمان بزن در رو را به تصویر کشیده و سران متوحش و مغرور رژیم منحوس صهیونیستی را وادار به تجدید نظر در رفتار و چشاندن طعم بمب و موشک به غاصبان اراضی اشغالی بنماید.  

از این رو، سازمان بسیج اساتید کشور ضمن قدردانی و حمایت از این اقدام مجاهدانه به نیابت از کلیه اساتید بسیجی، و بخشی از جریان فعال جامعه دانشگاهی و فرهیختگان کشور این پیروزی غرورآفرین، نمایش بزرگترین حمله پهپادی تاریخ و تاریخی ترین حمله موشکی به رژیم منحوس صهیونیستی را به پیشگاه ملت شریف ایران، خانواده های معزز شهداء، فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح پرتوان و سپاه غیور اسلام، مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم غزه تبریک عرض نموده و تاکید می نماید:  

آنچه تحت عنوان انتقام ملت ایران در قالب تنبیه متجاوز صورت گرفت بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح کشورمان بوده و هر گونه خطای عمدی و یا سهوی از سوی دولت غاصب قدس با برخورد شدیدتر و پاسخ سخت سپاه اسلام مواجه خواهد شد. ضمن آنکه معادله جنگ و موازنه قدرت از این پس به نفع مظلومان و جبهه مقاومت تغییر کرده و شلیک رگباری موشک های نقطه زن از سرزمین مقدس ایران در دستور کار پاسداران حریم ولایت و مرزهای اندیشه متعالی اسلام قرار دارد. و من النصر الا من عندالله العزیز الحکیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلی
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • هر گونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • قدرت موشکی و پهپادی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمین است
  • وعده صادق موازنه قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد
  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • گنبد آهنین در مقابل اراده مردان بزرگی از پارس تحمل نداشت