Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:53:14 GMT

فعال صلح طلب آمریکایی:نمایندگان گوایدو کلاهبردارند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۹۷۹

فعال صلح طلب آمریکایی:نمایندگان گوایدو کلاهبردارند

نیویورک- ایرنا- موسس گروه صلح طلب کد پینگ با قطع اظهارات نماینده رئیس جمهوری خود خوانده ونزوئلا در واشنگتن، آنها را کلاهبردار و حلقه های فریبکارانه آمریکا توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیا بنجامین روز پنج شنبه با قرار گرفتن در پشت تریبونی که کارلوس وکیو در اختیار او قرار داد، افزود: می خواهم بگویم اینها نماینده مردم ونزوئلا نیستند، این یک وضعیت بسیار خطرناک است، آنها می خواهند در مرزها یک بحران ایجاد کنند تا برای دخالت آمریکا توجیهی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این کار، هیچ ارتباطی به مسایل انسان دوستانه ندارد. در واقع برای مسایل انسان دوستانه، آمریکا باید تحریم های اقتصادی را بردارد که عامل تشدید بحران شده است.
این فعال صلح در آمریکا اضافه کرد: آنچه که امروزه در مرزها می گذرد، سیاسی کردن مساله انسان دوستانه است. صلیب سرخ یا نهادهای بین المللی و گروه های حقوق بشری اصرار کرده اند که آنها هرگز به این کمک ها دست نمی زنند.
بنجامین با تاکید بر اینکه مذاکره نیاز امروز در ونزوئلا است، اظهار کرد: مردمی که اینجا هستند می خواهند ونزوئلا را در مسیر یک جنگ داخلی و مداخله آمریکا بیندازند. آنچه که مردم ونزوئلا نیاز دارند، گفت و گو است که مکزیک و اروگوئه میانجی گران آن هستند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ونزوئلا نباید اینها را به رسمیت بشناسند که از طریق معامله با ترامپ و کودتای او می خواهند به قدرت برسند.
پس از این اظهارات، کارلوس وکیو نماینده خوان گوایدو در آمریکا که از سوی وزارت خارجه ترامپ به رسمیت شناخته شده است، اظهار کرد: اگر همین اقدام در ونزوئلا و کاراکاس انجام می شد، مخاطب به زندان می افتاد یا کشته می شد.
وی ادامه داد: من اینجا هستم تنها به این دلیل که به خاطر بیان دیدگاه هایم در معرض بازداشت بودم.
نزدیک به یک ماه پیش، خوان گوایدو رئیس مجمع ملی ونزوئلا در اقدامی یکجانبه و با فرخواندن مخالفان نیکلاس مادورو رئیس جمهوری قانونی ونزوئلا به خیابان ها، خود را رئیس جمهوری این کشور معرفی کرد.
نیم ساعت پس از آن، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گوایدو را به رسمیت شناخت و از او حمایت کرد.
این در حالی است که دولت ترامپ تحریم های شدیدی را علیه ونزوئلا اعمال کرده به گونه ای که به گفته خورخه آرائاسا وزیر خارجه ونزوئلا، 30 میلیارد دلار پول ونزوئلا از سوی واشنگتن مسدود شده است.
اروپام*1429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ونزوئلا نماينده گوايدو نشست واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه

رئیس جمهور ونزوئلا در هشداری به رژیم اسرائیل گفت: هرگونه تشدید تنش از سوی نتانیاهوی نازیسم مجنون علیه ایران می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با انتقاد از موضع آمریکا در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و عدم محکومیت آن گفت: اگر هر کشور دیگری به سفارت این کشور در جهان حمله کند، ایالات متحده چه می‌کند؟ آیا ساکت می‌نشیند و واکنشی انجام نمی‌دهد و فقط به صدور بیانیه اکتفا می‌کند؟

مادورو تاکید کرد: اگر این (حمله به سفارت آمریکا) اتفاق می‌افتاد آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا هشدار داد: هرگونه تشدید تنش از سوی نتانیاهوی نازیسم مجنون علیه ایران می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود. 

وی افزود: کسی که هرج و مرج را تحمیل می‌کند و قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد، فاشیسم صهیونیستی مورد حمایت آمریکاست.

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بودامیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل است

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • ترامپ: بایدن نمی‌داند چه غلطی می‌کند
  • ترامپ: رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست!
  • ترامپ: تنش‌های میان ایران و اسرائیل می‌تواند به جنگ‌جهانی منجر شود
  • ترامپ: شاید به جنگ‌جهانی برسیم