Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@12:40:14 GMT

دهه پنجم انقلاب آغاز فروپاشی آمریکاست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۰۱۴

به گزارش فارس، آیت‌الله محسن اراکی پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: پیام این اجتماع بزرگ این است که اگر تاکنون انقلاب اسلامی محدود به کشور ایران و منطقه بوده است در این آغاز دهه پنجم اعلام می‌کنم که جبهه مقاومت به سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هر جا آمریکا و طرفداران او حضور داشته باشند، جبهه مقاومت نیز در آنجا حضور خواهد داشت و در آغاز دهه پنجم آغاز فروپاشی آمریکا و جنبش جهانی آزادی‌خواهی که حد و مرزی را نمی‌شناسد و گستردگی آن بیش از جبهه ستم است را اعلام می‌کنیم و هر جا نمادی از آمریکای جنایتکار و سرسپرده آن رژیم صهیونیستی است جبهه مقاومت نیز با اقتدار حضور خواهد یافت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه دهه پنجم انقلاب اسلامی آغاز پیروزی جهانی است، عنوان کرد: وقتی جبهه مقاومت در لبنان و غزه پیروز می‌شود و مردم کشورهای مختلف در برابر صهیونیست‌ها گرسنگی‌ها و فشارها را تحمل کرده و با دست خالی و راهپیمایی سینه خود را سپر می‌کنند و این نشان از پیروزی جبهه مقاومت است.

وی مقاومت چهار ساله مردم یمن را پیروزی خواند و گفت: مقاومت این مردم نه فقط مقابل حمله نظامی دشمن است بلکه مقابل محاصره‌های مختلف از جمله اقتصادی است، مردم این کشور همه دردها را به جان خریدند  اما مقاومت کردند و امروز جبهه مقاومت تا پیروزی کامل دست از مقاومت برنخواهد داشت و امروز اعلام می‌کند به درجه‌ای از بلوغ رسیده که تا درجه‌ای که ریشه دشمن را از پا درنیاورد از پانخواهد نشست.

اراکی از قم به عنوان پایگاه مقاومت نام برد و ادامه داد: همانطور که مردم ایران اسلامی، انقلاب اسلامی را از این شهر آغاز کردند، امروز نیز گام دوم انقلاب اسلامی را با لبیک به فرمایشات رهبری انقلاب اسلامی از قم آغاز می‌کنیم و با امام بزرگوار خود عهد و پیمان می‌بندیم که تا تحقق اهداف امام از پای ننشینیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پاسداری یک افتخار است گفت: پاسداران ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام(ره) به نتیجه رسید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است. 

وی با بیان اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایمان داشتند، افزود: در دوره پهلوی بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذار در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیا متعجب از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی ماست، چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت گانه پدافند دشمن گذشت. 

عبادی افزود: انقلاب اسلامی در زمانه‌ای به پیروزی رسید که دو جبهه شرق و غرب علیرغم اختلافات چون دو بال یک قیچی برای نابودی اسلام تلاش می‌کردند. 

وی ادامه داد: لیبرال دموکراسی و کمونیست، عزم برای نابودی دین داشتند، ولی در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید در آن زمان شکنجه گاه‌ها فعال بود.

امام جمعه بیرجند گفت: پاسداری یک افتخار است و پاسدار ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: ما نیروی نظامی جدا نداریم، بلکه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند. 

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • ثمره مقاومت هوشمندانه در جنگ با تل‌آویو
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان ضروری است