Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@12:56:57 GMT

خیز آبادان برای اجرای برنامه‌های ویژه در عید نوروز

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۱۱۴

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال عامری نسب اظهار کرد: در خصوص گردشگری برای نوروز ۹۸ برنامه‌ریزی‌های قابل توجهی صورت گرفته و فرماندار ویژه آبادان نیز در این امر نقشی مهم داشتند و پیش قدم شدند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با توجه به ظرفیت بی بدیل در حوزه گردشگری آبی، کمیته گردشگری آبی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد نوروزی آبادان با اشاره به لزوم اهمیت به شهدای این شهر، تاکید کرد: برای آشنایی بیشتر مهمانان نوروزی با رشادت‌های شهدای این خطه و همچنین انتقال آن به نسل جوان، کمیته گردشگری دفاع مقدس را تشکیل دادیم.

عامری نسب، با اعلام اینکه دبیرخانه ستاد نوروزی در موزه آبادان مستقر شده است، توضیح داد: بنا است تمام دستگاه‌های اجرایی آبادان به صورت روزانه گزارش‌های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند و همچنین از تمام دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند به توسعه گردشگری منطقه کمک کنند، باید برنامه‌های خود را سریعا از این طریق به ما اعلام کنند.

وی با اشاره به گردشگری در شهرهای چوئبده و اروندکنار عنوان کرد: امسال برای اولین بار ستاد نوروزی این دو شهر به صورت جدا تشکیل می‌شود که خود این موضوع به طور حتم سبب رشد صنعت گردشگری این منطقه خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید