Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه می‌دانیم که تماشاگران یک برنامه ورزشی اغلب جوانان و نوجوانان هستند که هیجان و احساسات آنها در حین بازی به بالاترین میزان خود می‌رسد و به طور قطع رفتار نسنجیده برخی از بازیکنان می‌تواند موجب حوادث ناخوشایند شود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال ایران دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب به مصاف هم رفتند که در پایان مسابقه تیم فرازبام موفق شد با نتیجه 29 بر 28 تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب را شکست دهد اما در پایان دیدار تیم‌های فراز بام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب اتفاقاتی افتاد که خوشایند و مورد قبول هیچ کس نبوده و نخواهد بود، اتفاقاتی که پیروزی و برد شیرین هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال ایران را به کام دهدشتی‌ها تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سئوال اینجاست که چطور می‌شود، تیمی که برنده بازی‌ست تماشاگرانش به جای خوشحالی و شادی باید با تیم مقابل درگیر شوند و شیرینی این برد را به کام خود تلخ کنند، آیا امکان دارد تماشاگران تیم فرازبام خائیز بدون هیچ دلیل و علتی به سمت بازیکنان تیم زاگرس اسلام آباد غرب حمله کنند.

اصفهان| هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ سپاهان در تدارک قهرمانی استلیگ برتر هندبال| سپاهان در یک قدمی قهرمانیجلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برگزار شد/ جریمه و محرومیت برای خاطیان

بلافاصله پس از هر بازی بازیکنان تیم میهمان باید به رختکن بروند و این جای سئوال است که آیا تیم و بازیکنانی که در سطح لیگ برتر و به صورت حرفه ای بازی می کنند نمی‌دانند که پس از پایان بازی باید سریعا به رختکن بروند.

کدام قانون به بازیکنان اجازه می دهد که به دلیل باخت تیمش به تماشگران و قومیت ها توهین کند.

همه ما می‌دانیم که تماشاگران یک برنامه ورزشی اغلب جوانان و نوجوانان هستند که هیجان و احساسات آنها در حین بازی به بالاترین میزان خود می‌رسد آیا انجام حرکات تنش‌زا و تحریک آمیز و توهین به قومیت‌ها از سوی بازیکنان مقابل پذیرفتنی است.

آیا تیمی که برنده بازی بوده تماشاگرانش حق خوشحالی ندارند و چرا بازیکنانی که تحمل پیروزی حریف و شادی کردن تماشاگران تیم برنده را ندارند پس از پایان بازی در زمین باقی می‌مانند و به تماشاگران توهین می‌کنند.

به طور قطع هر کنشی، واکنشی دارد و رفتار نسنجیده برخی از بازیکنان و حتی کادر فنی یک تیم می‌تواند موجب این دست حوادث ناخوشایند شود.

متاسفانه این نوع رفتارها در بازی‌های قبل تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب هم اتفاق افتاده بود و اگر در کرمان و سبزوار و بقیه شهرها جلوی این رفتارهای غیرحرفه‌ای گرفته می‌شد شاهد این اتفاقات تلخ در دهدشت نبودیم.

مدیر باشگاه فرازبام خائیز کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: تیم زاگرس اسلام آباد غرب به مدت 15 هفته با شایستگی در صدر جدول لیگ برتر هندبال کشور بود و در هفته شانزدهم ما موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

مجید پارسایی با بیان اینکه مربیان و کارشناسان یک هفته تمام تیم زاگرس اسلام آباد غرب را تجزیه و تحلیل کردند و خوشبختانه به خاطر تمرینات فشرده‌ای که داشتیم توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: متاسفانه در پایان بازی اتفاقاتی افتاد که موجب ناراحتی ما و حتی مردم شهرستان نیز شد.

پارسایی گفت: وقتی بازیکنی در لیگ برتر هندبال و در یک سطح حرفه‌ای بازی می‌کند باید مطلع باشد که بلافاصله پس از بازی به رختکن برود و نه اینکه ظرفیت باخت تیمش را نداشته و نسبت به ساحت یک قوم و تبار اصیل ایرانی توهین کند.

وی افزود: بیشتر تماشاگران ما جوانان و نوجوانان هستند و نتوانستند این توهین را تحمل و متاسفانه فضایی به وجود آمد که موجب ایجاد تنش و خشونت شد.

پارسایی ادامه داد: امیداورم که کمیته انظباطی فدراسیون هندبال ورود و با خاطیان برخورد کند تا شرایطی به وجود بیاید که از این اتفاقات در هندبال نداشته باشیم.

به گزارش تسنیم، به طور قطع اگر در بازی‌های قبل با این نوع رفتارهای غیر حرفه‌ای و تحریک آمیز بازیکنان خاطی به صورت جدی برخورد قانونی صورت می‌گرفت شاهد این گونه حوادث ناخوشایند نبودیم.

 

 

گزارش از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی