Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیویورک- ایرنا- وزیر خارجه آمریکا، گفت وگوی برخی کشورهای عربی را با نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آنچه که او ثبات منطقه نامید، دستاورد نشست ورشو دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مایک پمپئو روز پنج شنبه در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز بیزینس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در نشست ورشو توانستید برای مقابله با ایران به جمع بندی برسید، این مطلب را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هنگامی که از کشورهای عربی همچون عربستان سعودی، امارات و بحرین بپرسید که بزرگترین تهدید برای مردمشان چیست، بسیار روشن است که می گویند جمهوری اسلامی ایران است.
وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: این یک هماورد تاریخی بود که کشورهای عربی و نخست وزیر اسرائیل همگی با هم در مورد نحوه حفظ امنیت مردم خود و ثبات منطقه گفت و گو کردند.
پمپئو با بیان اینکه آمریکا منافع عمیقی در ثبات خاورمیانه دارد، اظهار کرد: ایران برای ما و متحدانمان خطر دارد و هر روز اسرائیل را تهدید می کند. من بسیار امیدوارم که اکنون با تداوم این پایه های ایجاد شده، جمهوری اسلامی ایران را به عقب برانیم که اکنون 40 سال است منطقه را در معرض تهدید بزرگی قرار داده است.
آمریکا بر خلاف تبلیغات وسیع خود، نتوانست کشورهای جهان را علیه جمهوری اسلامی ایران گرد هم آورد و وزیر خارجه آمریکا هم دراین گفت و گو تنها به سه کشور عربی و رژیم صهیونیستی که پیش از این هم در توطئه آفرینی علیه ایران متحد بودند، اشاره می کند.
اروپام*1429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پمپئو نشست ورشو جمهوري اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند

رئیس پارلمان عربی با اشاره به اینکه تداوم جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه در سایه استانداردهای دوگانه غرب، اعتبار قوانین بین‌المللی را از بین برده است، وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگان پارلمان عربی در جلسه عمومی این پارلمان که در مقر اتحادیه کشورهای عربی برگزار شد ، درباره وخامت اوضاع انسانی در نوار غزه و تداوم جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در این منطقه که همراه با سرقت منابع طبیعی ملت فلسطین به ویژه گاز است هشدار داده و خواستار انجام اقدام قاطع بین‌المللی جهت توقف این جنایات شدند.

«عادل عبدالرحمن العسومی» رئیس پارلمان عربی در این نشست اعلام کرد که ما درحالی برای چهارمین بار چنین نشستی را برگزار می‌کنیم که برادرانمان در فلسطین همچنان با فجیع‌ترین جنایاتی که اشغالگران اسرائیلی علیه آنها مرتکب می شوند، روبرو هستند و نوار غزه شاهد جنایت علیه بشریت است.

وی با اشاره به اینکه با وجود صدور قطعنامه الزام آور شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه، رژیم اشغالگر همچنان به جنایات و وحشیگری‌های خود ادامه می‌دهد، ناتوانی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به دلیل وتوی آمریکا علیه این قطعنامه را محکوم کرد.

رئیس پارلمان عربی تاکید کرد که جنایات بی حد رژیم اشغالگر، قدرت و اعتبار قوانین بین‌المللی را در سایه استانداردهای دوگانه غربی، از بین می‌برد.

ابراز تاسف عربستان از وتوی آمریکا علیه قطعنامه فلسطینهمکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • بلینکن با موضع تهدید به چین می‌رود
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید
  • دستاورد عملیات وعده صادق از نظر وزیر کشور | عکس
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب