Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@13:17:55 GMT

دزدها به منزل ستاره لیورپول دستبرد زدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۳۴۵

دزدها به منزل ستاره لیورپول دستبرد زدند

خبرگزاری میزان- منزل ستاره لیورپول مورد دستبرد سارقین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب تیم‌های لیورپول و بایرن‌مونیخ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در شبی که این دیدار برگزار شده، از خانه سادیو مانه، وینگر لیورپول سرقت شده و در حال حاضر پلیس در حال تحقیق روی این پرونده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دزد‌ها با دزدیدن ساعت‌ها، موبایل‌ها و کلید‌های ماشین فرار کرده‌اند. این در حالی است که در حین سرقت هیچکس در خانه نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مانه لیورپول بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی آتالانتا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید اما به دلیل شکست در بازی رفت از سود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

سلام موفق شد تک گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند. او در این فصل ۲۹ گل برای لیورپول و تیم ملی مصر به ثمر رسانده اما بسیاری معتقد هستند که عملکرد او نسبت به چند فصل گذشته افت فاحشی داشته است. این بازیکن شب گذشته هم در فاصله ۳۰ دقیقه تا پایان بازی از زمین بیرون رفت.

کلوپ پس از پایان این بازی در حمایت از ستاره تیمش به خبرنگاران گفت:« من نگران شرایط او نیستم. این کاری است که مهاجمان انجام می‌دهند و اتفاقی است که برای همه مهاجمان رخ می‌دهد. آنا باید چنین شرایطی را تجربه کنند و او هم از این وضعیت مستثنی نیست.

صلاح یکی از با تجربه‌ترین بازیکنانی است که ما در تیم داریم. اینطور نیست که او پیش از این در زندگی‌اش هرگز فرصتی را از دست نداده باشد چون این بخشی از فوتبال است. او پنالتی بسیار خوبی را وارد دروازه حریف کرد روی فرصت بعدی بدشانس بود اما اولین باری نیست که موقعیتی را از دست می‌دهد.»

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند