Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت کره شمالی در یک یادداشت دو صفحه ای که روز پنج شنبه به رؤیت خبرگزاری رویترز رسید، هشدار داد که این کشور در سال ۲۰۱۹ به دلیل بالا بودن دمای هوا، خشکسالی، جاری شدن سیل و تحریمهای سازمان ملل متحد با کمبود ۱.۴ میلیون تن مواد غذایی روبروست و ناچار است که جیره غذایی شهروندان خود را به نصف میزان پیشین کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادداشت دوصفحه ای آمده است: «دولت جمهوری دموکراتیک خلق کره از سازمان های بین المللی می خواهد تا به فوریت به وضعیت غذایی [کره شمالی] رسیدگی نمایند».

ارائه این یادداشت از سوی هیأت نمایندگی کره شمالی به سازمان ملل متحد در حالی صورت گرفت که «هانوی» پایتخت ویتنام هفته آینده میزبان دومین نشست رؤسای جمهور آمریکا و کره شمالی برای مذاکره بر سر خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره خواهد بود.

گفتنی است که واشنگتن از مقامات پیونگ یانگ خواسته است تا برنامه تسلیحات هسته ای خود را که تهدیدی علیه آمریکا (!) است، متوقف سازند. این در حالی است که کره شمالی در تلاش برای لغو تحریمها، پایان یافتن رسمی جنگ دو کره  (۵۳-۱۹۵۰) و دریافت ضمانتهای امنیتی است.

در مقابل، شورای امنیت سازمان ملل متحد از سال ۲۰۰۶ به منظور جلوگیری از تأمین بودجه برنامه های هسته ای و موشک بالستیک پیونگ یانگ، به اتفاق آراء بر شدت تحریمها علیه کره شمالی افزوده است.

کد خبر 4548967

منبع: مهر

کلیدواژه: بحران غذایی برنامه هسته ای خلع سلاح هسته ای لغو تحریم کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 

فاطمه ترکمان اسدی گفت: ۴۰ تن و ۹۲۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی و ماه رمضان از سوی مدیریت سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی تا ۲۵ فروردین امسال در این استان کشف و معدوم شده است.

او گفت: طرح بهداشت سلامت نوروزی و ماه رمضان از نیمه اسفند سال گذشته با بهره گیری از ۱۵ تیم آغاز شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد بازرس فعال در تیم بازرسی مرکز بهداشت شهرستان ۳۲ نفر، کل حجم کاری انجام شده ۳۸ هزار و ۴۶۳ نفر ساعت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟
  • لفاظی سوناک علیه ایران درباره ایجاد بحران جدید در خاورمیانه
  • عرق بدن‌تان بوی بدی می‌دهد؟ دچار کمبود این دو ویتامین هستید
  • یادداشت| حقوق بین‌­الملل، پشتوانه «وعده صادق»
  • همه چیز درباره کلیه سنگ ساز
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد
  • تضمین سلامت قلب با این ویتامین