Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رستگار رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضع صنعت فولاد گفت: هم‌اکنون برنامه جامعی برای صنعت فولاد نداریم، چرا که در بخش تولید، سرمایه‌گذاری و حمایت از مصرف کننده دچار مشکلاتی هستیم و امیدواریم حمایت‌هایی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تصریح کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین عوامل تسهیل فضای کسب و کار را می‌توان طراحی و تنظیم مناسبات مالی و اقتصادی به صورت حرفه‌ای نام برد که نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی جدی در این امور است و ما چاره‌ای نداریم جز آنکه از قوانین اطلاعات کافی داشته باشیم و جهت جلوگیری از مشکلات آتی چاره اندیشی کنیم.

وی گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تشکیل اتاق فکر نامه‌ای درخواست کردیم که امیدواریم این مهم به‌زودی محقق شود، چرا که در شرایط اضطراری می‌توان از تصمیمات هیئت داوران این اتاق استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمتی برای آهن نداریم 

رستگار با بیان اینکه صنعت فولاد توانست در شرایط تحریم نقش آفرینی مناسبی در اقتصاد کشور داشته باشد، اظهار کرد: در بحث تأمین مواد اولیه و مصرفی صنعت فولاد کشور، تأمین الکترود گرافیتی را شاید بتوان مهمترین مسئله فولادسازی قلمداد کرد که خوشبختانه در شرایط تحریم توانست خوب عمل کند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد، قیمت فولاد ۴ هزار و ۲۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

رستگار گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی در کشور، بازار آهن هم تحت تأثیر شرایط داخلی و خارجی قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تصریح کرد: از وزارت صنعت، معدن و تجارت تقاضا شده است که دستورالعملی برای هماهنگی تولیدکننده و صنعت فولاد به‌صورت برخط صادر کند تا این بازار بتواند منظم و صحیح به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

قیمت فولاد ۴۲۰۰ تومان اعلام شد   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744035

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • وزرای خارجه اتحادیه اروپا با درخواست تنش‌زدایی تشکیل جلسه می‌دهند
  • خودکفایی افغانستان در بیش از ۴۰ بخش
  • قیمت سکه امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳