Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رشته‌های ورزشی در سال‌های اخیر پخش زنده دیدارهایشان را یکی از مهمترین عوامل پیشرفت می‌دانند و پخش زنده می‌تواند برای جذب تماشاگر و علاقه‌مند کردن استعداد‌های برتر به رشته‌ ورزشی پرطرفدار فوتسال تاثیر بگذارد. تیم‌های زیادی در لیگ برتر فوتسال کشور وجود دارند که زیر بار پخش زنده مسابقات شان نمی‌روند و مهمتر از همه دلیل این اتفاق است که جای تعجب و تاسف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایلی که هیچ وقت مسئولان باشگاه‌های فوتسال ما قصد ندارند آن را عنوان کنند بحث کنترل حواشی است و جلوگیری از پخش زنده رقابت‌ها به دلیل اتفاقات احتمالی و تبعات بعدی یکی از اصلی‌ترین دلیل بی میلی مسئولان به پخش زنده این رشته پر طرفدار است. البته هیچ مرجعی از فدراسیون هم در قبال این اتفاق واکنشی نشان نمی‌دهد.

کنترل حواشی بیشتر به این منظور است که خبر‌ها درون ورزشگاه بماند، روی نیمکت تیم‌ها چندین اتفاق غیراصولی هم چنان سر بسته باقی بماند و فضای محدودی برای پخش اخبار وجود داشته باشد.

با وجود انزوای رسانه‌ای که باشگاه‌ها برای خود و بازیکنان بوجود آوردند بازیکنان در یک ورزشگاه راحت‌تر به جان هم می‌افتند، روی سکو‌ها چندین اتفاق غیر اخلاقی رخ می‌دهد و آب از آب تکان نمی‌خورد! تعداد افرادی که آن را به صورت زنده می‌بینند کم است، در نتیجه کمتر کسی به متن حاشیه پی خواهد برد و از همه مهمتر میزبان هر بلایی دلش بخواهد بر سر میهمان بی نوا می‌آورد و این اتفاق بار دیگر بر عکس در بازی برگشت دوباره تکرار می‌شود.

اما پشت پرده این اتفاقات چیست؟ زیر پوست فوتسال چه می‌گذرد؟

چرا تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی به محض آنکه میزبانی مسابقات را برعهده می‌گیرند برنامه‌ای برای پخش زنده بازی‌ها از شبکه‌های استانی خود ندارند؟

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پخش نشدن بازی اخیر این تیم مقابل تیم ملی حفاری اهواز در دور رفت رقابت‌های نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور عنوان کرد: بار‌ها نامه نگاری برای پخش زنده بازی صورت گرفت و تا دقایق آخر، پخش زنده مسابقه ملی حفاری و گیتی پسند روی کنداکتور شبکه استانی اهواز و اصفهان بود، اما به یکباره با مخالفت باشگاه اهوازی پخش زنده بازی‌ها لغو شد.

عراقی زاده درباره پخش زنده این بازی جنجالی در مسابقه برگشت که در شهر اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ای برای پخش بازی بصورت زنده از شبکه‌های استانی نداریم.

از طرفی نه میزبان اهوازی در بازی رفت زیر بار پخش زنده رفت و نه اصفهانی‌ها در بازی برگشت خواهان برگزاری این اتفاق هستند.

اما شاید علت این اتفاقات می‌تواند بسته نگه داشتن حواشی احتمالی بازی باشد. با توجه به اینکه در بازی رفت اصفهانی معتقدند طرفداران تیم ملی حفاری در اهواز از هیچ کار ناشایستی فروگذار نبودند، آن‌ها هم قصد دارند با مقابله به مثل جواب رقیب جنوبی خود را بدهند!

از طرفی تیم حفاری اهواز ۲ بازی حساس با تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان را به دور از دوربین‌های پخش زنده برگزار کرد که در هر ۲ مسابقه از امتیازات میزبانی که در همه جای دنیا فی نفسه اتفاق خوبی است استفاده لازم را برند، اما بازی ناجوانمردانه در بیرون زمین و سخت کردن شرایط روحی روانی برای داور و بازیکن حریف و درگیری روی سکو‌ها می‌تواند پیامد‌های زیادی داشته باشد که جایز است از سوی مسئولان کمیته فوتسال پیگیری شود.

پخش زنده دیدار‌های فوتسال آن هم برای کشوری که عنوان سومی جهان را هم به خود دیده است و از معادن فوتسال محسوب می‌شود یکی از عواملی است که به برگزاری رقابت‌های باشگاهی به شکل قانونمند و پیش چشم میلیون‌ها داور در استان‌های کشور کمک شایانی می‌کند و باید فوتسال را از این حالت جزیره‌ای به یک مدیریت واحد سوق داد.

بیشتر بخوانید:

انجام تمهیدات لازم برای دیدار‌های نیمه نهایی فوتسال

برنامه مرحله برگشت بازی‌های نیمه نهایی مرحله پلی‌آف فوتسال اعلام شد

شاهین‌ها به لیگ برتر فوتسال صعود کردند

انتهای پیام/

زیر پوست فوتسال چه می گذرد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور مهاجم گیلانی و پنج گله استقلال خوزستان از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و اکنون این باشگاه چشم انتظار اتفاقی تاریخی برای خود است.

آقایی‌پور در بازی رفت فرصت حضور مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد و البته اکنون آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا در بازی برگشت که امروز در عشق‌آباد برگزار می‌شود، این بازیکن ضمن تجربه اولین حضور در ترکیب تیم ملی، اولین گل ملی تاریخ  بازیکنی از این باشگاه را به نام خود کند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در اینباره می‌گوید: این اتفاق ویژه‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود که دارای سهمیه در تیم ملی هستیم. همه ما برای آقایی‌پور خوشحال هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا او توانایی این را دارد تا حضوری فعال در تیم ملی داشته باشد و مطمئنا از این انگیزه برای رقابتی بزرگ و سخت برخوردار است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز ابراز امیدواری می‌کند مهاجم این تیم امروز موفق به حضور در ترکیب و نمایش توانایی خود شود: این یک اتفاق بزرگ برای ما محسوب می‌شود. قطعا آقایی‌پور کار سختی دارد اما ما به توانایی او ایمان داریم. امیدواریم در بازی امروز فرصت بزرگی نصیب او شود و این بازیکن اولین گل ملی تاریخ  این باشگاه را به نام خود کند و ضمن خوشحالی مردم عزیزمان، خوشحالی مضاعفی نیز نصیب هواداران استقلال خوزستان شود.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • نگرانی شهروند باغستانی از رها شدن جعبه فیوز برق بدون حفاظ + فیلم
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • انگلیس 2-۲ بلژیک؛ فرار از شکست در بلینگتایم!
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • رذایل اخلاقی در دنیا علاج نشوند در آخرت سبب هلاکت ما می شوند
  • (تصاویر) جشنواره خالکوبی جادویی
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی