Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:47:52 GMT

177 روستای کوهدشت به اینترنت پرسرعت مجهز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۵۴۳

177 روستای کوهدشت به اینترنت پرسرعت مجهز شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: اینترنت پرسرعت نسل چهارم 177 روستای شهرستان کوهدشت تامین شده و 90 روستای دیگر نیز تا شهریور 98 به این امکان تجهیز می شوند.

شهاب حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پروژه ملی اینترنت پرسرعت روستایی در قالب طرح خدمات عمومی اجباری موسوم به (USO) است که فاز اول این طرح از ابتدای سال جاری عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری اظهار داشت: با توجه به راه اندازی یکهزار دستگاه خودپرداز روستایی برای ارائه خدمات جدید بانکی، سهم کوهدشت یک دستگاه در روستای خوشناموند و سه روستا در قالب الحاقیه بوده که تمام سرویس های بانکی از جمله حواله، شارژ، دریافت های نقدی و غیرنقدی و پرداخت قبوض از این طریق انجام می شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان در رابطه با دفاتر آی سی تی روستایی شهرستان کوهدشت گفت: 39 دفتر خدمات پست، 14 دفتر خدمات پست بانک و 23 دفتر نیز کارگزار مخابرات می باشند.
حیدری در خصوص کیفیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه در جاده خرم آباد به کوهدشت نیز افزود: همراه اول در این مسیر مشکل آنتن دهی ندارد و ایرانسل نیز موظف شده تا دوم اسفندماه نسبت به اصلاح پوشش، اقدام نماید.
وی اضافه کرد: اکنون یکهزار و 280 روستای استان اینترنت پرسرعت دارند و پیمانکار این طرح در 755 روستا مشخص شده که تلاش می شود تا شهریور 98 تحویل شود.
حیدری کاهش شکاف دیچیتالی را مهمترین هدف دسترسی به اینترنت برشمرد و ادامه داد: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار باید به شبکه دولت الکترونیک متصل شوند و امکان انجام امورچهارگانه آموزش، کشاورزی، سلامت و بانکداری از این طریق فراهم شود.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات فناوري اطلاعات اينترنت روستايي كوهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جلسه  شورای پدافند غیر عامل گفت: این طرح با هدف رعایت کردن  اصول پدافند غیر عامل  و خدمات رسانی نانوائی ها به هنگام قطع گاز   و پیشگیری از تعطیلی  در زمان بروز حوادث احتمالی  اجرا می شود .

عبدالله نژاد با بیان اینکه در فاز اول  اجرای این  طرح از مجموع ۱۰۰واحد نانوایی شهرستان ۳۰درصد آن به سیستم ۲گانه‌سوز مجهز  خواهند شد افزود: مابقی نانوایی ها نیز بتدریج در ردیف اجرای این طرح قرار خواهند گرفت .

وی گفت : مجهز شدن نانوایی ها به سیستم موتور برق از جمله دیگر برنامه های پیشگیرانه در خصوص تعطیلی نانوانی ها می باشد.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان