Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:59:33 GMT

250مدرسه تخریبی و خطرآفرین در بروجرد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۵۵۲

250مدرسه تخریبی و خطرآفرین در بروجرد وجود دارد

محمد مهر افزون روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مدارس به دلیل قدمت بالا و نیز تخریب در اثر زلزله های مکرر به نوعی ناایمن شده و در مجموع 60 درصد مدارس بروجرد را به خود اختصاص داده اند.
وی اظهار داشت: مجموع مدارس این شهرستان در 2 تایم حدود 430واحد اموزشی است که 54هزار دانش آموز شهری و روستایی در این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهر افزون بیان کرد: بهسازی و بازسازی و احداث مدارس جدید در این شهرستان نیازمند عزم همگانی مسوولان، توجه جدی نوسازی مدارس و حمایت خیرین دارد.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: علی رغم تلاش هایی که از سوی دولت وخیرین برای مدرسه سازی دراین شهرستان انجام شده هنوز هم در این زمینه با مشکلات جدی مواجه ایم.
وی اظهار داشت: اکنون 2 واحد آموزشی در این شهرستان در حال ساخت بوده و سه واحد آموزشی با 21 کلاس درس در روستای جهان آباد و سطح شهر بروجرد توسط خیرین ساخته خواهد شد .
شهرستان بروجرد با برخوردار بودن از 350هزار تن جمعیت دارای 54هزار دانش آموز در 2بخش اشترینان و مرکزی است.
/6060/6052
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جهان دانش آموز زلزله شهری و روستایی مدیر آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید مصطفایی در سخنانی، اظهار داشت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج عمره آغاز می‌شود و لرستان برای حج عمره هشت کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، عنوان کرد: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

مصطفایی، تصریح کرد: کاروان‌های عمره از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 6086596

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد