Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال با انتقاد از نحوه گزارش بازی توسط گزارشگر گفت: نمی‌دانم صیادمنش باید به کدام باشگاه می‌رفت تا او خوشش می‌آمد.به گزارش بلاغ،پژمان منتظری پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس‌جنوبی گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما باید بهتر تمام می‌کردیم چون توقع از استقلال بیشتر است باید گل‌های بیشتری می‌زدیم که نزدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمی‌خواهم صحبت کنم عادت هم ندارم زیاد صحبت کنم اما باید جلوی برخی مسائل گرفته شود ظاهراً گزارشگر مسابقه درباره برخی مسائل و بازیکنان از جمله من صحبت کرده که مشکلی ندارد اما او گفته است صیادمنشراهش را اشتباه می‌رود. او از کجا متوجه شده است که راه صیادمنش اشتباه است؟ باید به باشگاه دیگری می‌رفت که گزارشگر خوشش آید؟ او به باشگاه بزرگی مانند استقلال آمده است.

 

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: این مسائل را گفتم که از این به بعد تکرار نشود گزارشگر هم به خودش اجازه ندهد درباره بازیکنان و باشگاه بزرگ استقلال اظهارنظر کند. بهتر است او تمرکزش روی کار خودش باشد.

منتظری درباره صحنه‌ای که بازیکنان پارس‌جنوبی اعتقاد داشتند توپ به دست او خورده است، گفت: یک توپی به دستم برخورد کرد اما دست روی سینه‌ام  بود اگر باز بود حرف شما درست است و باید پنالتی می‌شد اما بسته بود.

وی درباره اعتراض‌هایش به داور مسابقه که منجر به دریافت کارت زرد شد، گفت: سعی کردم تماشاگران را آرام کنم هیچ موقع به داوری کاری نداشته‌ام اما احساس کرده‌ام امروز باید با داور صحبت کنم که او هم نظرش بود که به من کارت زرد بدهد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، پس از شکست تیم‌شان برابر استقلال گفت: یک بازی حساس با صدرنشین جدول داشتیم. فقط یک ضربه ایستگاهی و در لحظات آخر هم یک ضدحمله خوردیم که ضربه به چارچوب بود و بقیه بازی دست ما بود. فکر می‌کنم که توانستیم یک بازی شناور و خوب با ایجاد موقعیت‌های متعدد به نمایش بگذاریم. امیدوارم کسانی که بازی را دیدند لذت برده باشند. از بچه‌ها خیلی راضی هستیم درود بر شرفشان. مدل بازی ما به جایگاهمان در جدول نمی‌خورد و بدون ترس بازی می‌کردند. بسیار عالی و شناور تمامی نکات فنی را در زمین آوردند ولی خب شانس با ما یار نبود و مثل دو بازی قبل، در پنج دقیقه اول روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم و چیز دیگری نبود.

ویدئو: 327787

عبداللهی درباره اعتراضات لب خط گفت: اگر بخواهم صحبت کنم دوستان ناراحت می‌شوند. ما باید دست به سینه بایستیم و سکوت کنیم تا هر تیمی و هر کسی حق ما را بخورد و برود. من خواهشم این است آدم‌ها و کارشناسان باشرف بی‌طرف بازی را ببینند و درمورد داوری نظر بدهند. من نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم. فکر می‌کنم کارشناسان، کمیته انضباطی و خود آقای افشاریان این بازی را ببینند خیلی بهتر باشد. بهتر است درمورد داوری صحبت نکنیم تا کسی آزرده خاطر نشود ولی فشار هست.

او درباره بازی دفاعی استقلال گفت: ما بازی با ذوب آهن ۲-۰ عقب بودیم و برگشتیم. بازی با تراکتور ۴-۰ عقب بودیم و برگشتیم. این بازی ۱-۰ عقب بودیم ولی فلسفه فوتبالی ما هیچ تغییری نکرد و تمام مواردی که کادر فنی و در رأس آقای شجاعی از بازیکنان خواست را انجام دادند. می‌دانستیم استقلال دنبال این است که گل نخورد و در ضدحمله یا ایستگاهی به گل برسد ولی ما از مدل بازی تماشاگرپسند بچه‌ها راضی هستم. تمام کسانی که بیرون زمین بودند دیدند ما نه دنبال دفاع بودیم نه باخت با نتیجه ضعیف، دنبال یک فوتبال رو به جلو و استفاده از همه عرض زمین بودیم.

دیگر خبرها

  • فوق‌جنجالی از سیاوش: شرط‌بندها در لیگ یک تیم دارند!
  • عالیشاه: ۹ بازی دیگر باقی مانده امیدوارم بهتر از این باشیم
  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • اوسمار: از فرصت سوزی بازیکنان نگران نیستم/ وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند نمی توانم بگویم می مانم یا می روم
  • پرسپولیس باید بهتر از این بازی کند
  • هاشمی‌نسب: تحریمم کرده بودید، دو شب نخوابیدم!
  • هاشمی نسب: دفاع ما اتوبوسی نیست
  • نشست جنجالی هاشمی‌نسب با قطع سوال خبرنگار
  • هاشمی نسب: با تمام وجود پشت بازیکنان تیم هستیم
  • هاشمی‌نسب: سنگ‌های بزرگی پیش رویمان است