Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@11:45:48 GMT

مرگ ۷ معدنچی بر اثر رانش زمین در پرو

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۶۸۳

رکنا: بر اثر رانش زمین در جنوب شرقی پرو در مرز با بولیوی دست‌کم ۷ معدنچی جان خود را از دست دادند.

به گزارش رکنا به نقل از خبـرگزاری رویـترز، دست کم هفت معدنچی بر اثر رانش زمین در جنوب شرقی پرو و در مرز با بولیوی جان خود را از دست دادند.

روز پنـجشنبه مقامات بولیـویایی با اعلام این خبـر گفتند رانش زمیـن به دلیل بارش باران‌های روز سه شنبـه به وقـوع پیوستـه و اردوگـاه معـدنچیان غـیرقانونی را در منطقه کوهستـانی «آنـد» ویـران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فابیـان وارگـاس» مسئـول استـان «کارابایا» خطـاب به مطـبوعات این کشـور گفـت: بقایای اجساد این هفت نفر پیدا شـده است. این اردوگاه حدود پنجـاه خانـه مسکونی داشت.

به دلیـل مشـکلات دستـرسی، پلـیس و نیـرو‌های امـدادی نتـوانسته اند فـورا در محل حاضـر شوند. جـذابیت وجـود طـلا، سبب شـده است تعـداد بیشماری اردوگاه معدنچیان غیرقانـونی در جنـوب شـرقی پـرو وجود داشته باشد. در طـول هفتـه‌های گذشته، رانش زمـین به دلیل بـارش بـاران‌های شـدید، ده‌ها کشـته برجـای گذاشتـه است. در پرو، هـزاران معـدنچی غیـرقانونی مشغول به کار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بولیوی پرو جنوب شرقی زمین معدنچی عکس فیلم تلگرام دستگیری مرد تصاویر دختر زاهدان دستگیر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خلج امیرحسینی رییس مرکزجذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در نامه ای به روسای هیات های اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها اعلام کرد: هیـأت عالی جـذب (شورای عالی انقلاب فرهنگی)، فرم امتیازدهی علمی وزارتین علـوم، تحقیقـات و فنـاوری و بهـداشت، درمـان و آموزش پزشـکی و نیز دانشـگاه آزاد را مورد بازنگری و اصـلاح قرار داده است.

در این فرم، به مواردی همچون کیفیت محـل تحصـیل، معدل مقاطع تحصیلی، دوره پسا دکتری، جوانی، بومی بودن و محصولات پژوهشی اهمیت به سزایی داده شـده و از موارد کلی و غیر قابـل احصـاء پرهیز شـده است تـا حتی الامکـان امتیـازات علمی مستند به مدارک معتبر بوده و احتمال سلیقه ای بودن آنها به حداقل برسد.

بر اسـاس این دسـتورالعمل، فرم خلاصه امتیازدهی علمی در سامانه مهر رضوی بارگـذاری خواهد شد.

کد خبر 6063446

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • رانش زمین در سردشت خسارت برجای گذاشت
  • رانش زمین درسردشت 3 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت
  • رانش زمین در سردشت یک نفر را مصدوم کرد
  • خسارات رانش زمین در سردشت
  • طغیان رودخانه و رانش زمین در پادنای علیا
  • رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است
  • رانش زمین و طغیان رودخانه‌ها در شهرستان سمیرم
  • رانش زمین در سمیرم/۶ واحد مسکونی روستای «دشتبال» ریزش کرد
  • رانش زمین و ریزش کوه در روستاهای لرستان