Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@06:06:54 GMT

دشمن عُرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۷۲۸

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه وی با بیان اینکه دشمن عُرضه جنگیدن مردانه با ما را ندارد، گفت: به دلیل این بی عرضگی عده‌ای از جوانان ما را با عملیات تروریستی بزدلانه اخیر پرپر کردند و امروز نیز تهاجم فرهنگی را به راه انداختند تا از کودک و پیر و جوان ما را تحت الشعاع قرار می دهد که به لطف خداوند همچون همیشه پیروز نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنج شنبه در یادواره یک هزار و ۷۰۰ شهید شهرستان کاشان با بیان اینکه این یادواره با چندین تقارن ارزشمند مزین شده است، اظهار داشت: این یادواره در چهلمین سالگرد پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شده است، از سویی تقارن با وفات ام الادب، حضرت ام البنین دارد، بانویی که با وجود شهادت چهار فرزندش در واقعه کربلا، پس از بازگشت خانواده سیدالشهدا به مدینه، در وهله نخست در ارتباط با سالار شهیدان  امام حسین (ع) سوال کرد و در طول عمر نیز در عین حال که نامش فاطمه بود به احترام فرزندان امام علی (ع) درخواست کرد تا او را فاطمه صدا نزنند.

وی سومین تقارن مهم این یادواره را همزمانی با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برشمرد و افزود: مطالعه زندگی شخصیت های بزرگ تاریخ اسلام  مانند حضرت فاطمه (س) برای انسان الهام آور است چراکه آن حضرت خود، همسر و فرزندانش در راه دین و ولایت به شهادت رسیدند و بی‌دلیل نیست که ابراز ارادت مردم به این خاندان روز به روز بیشتر می‌شود.

یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری گذشته درخشان ما است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری گذشته درخشان ماست، ابراز داشت: از سال ۵۷ به برکت وجود امام راحل اسلام مجددا در جهان فراگیر شد و به عبارت دیگر شهدای عالی مقام را می توان احیاگران واقعی مکتب اسلام و راه سیدالشهدا (ع) دانست، بر این اساس هر بار که اجتماع کرده و زندگی شهدا را مرور می کنیم دنیایی حرف وجود دارد.

وی با بیان اینکه خون شهدا ۴۰ سال است توطئه‌های مختلف دشمنان را خنثی کرده است، گفت: ملت ما همواره مدافع نظام و انقلاب هستند اما شهدا جلوداران این نظام هستند چراکه بهترین جوانان هر منطقه از ایران اسلامی فدای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و از این جهت ما به خود می‌بالیم.

ایران تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است

قاآنی با بیان اینکه ما هیچ گاه اهل جنگ نبوده‌ایم، افزود: ناجوانمردانی که مخالف اسلام بودند جنگ را از درون خانه های ما شروع کردند اما امروز همگان دست شگفتی به دندان گرفتند که ایران تمامی تهدیدات دشمنان را به برکت شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به فرصت تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ هشت ساله را برای سقوط نظام اسلامی به وجود آوردند، ابراز داشت: جنگ هشت ساله به برکت وجود امام راحل عظیم الشان به فرصتی تبدیل شد چرا که دشمنان متصور بودند همچون گذشته می توانند با فشار ایران را تجزیه کنند اما رزمندگان ما دشمن پست و دون را به آن طرف مرزها کشاندند و اگر امام راحل اجازه می‌دادند حتی خاک دشمن متجاوز را نیز تحت سلطه خود قرار می دادیم.

شهدا دانشگاه بزرگ فرهنگ ایثار و شهادت را به وجود آوردند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهدا دانشگاه بزرگی از فرهنگ ایثار و شهادت را ایجاد کردند، گفت: در این دانشگاه افرادی تربیت شدند که در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند و بر همین اساس فلسطینی‌ها که شاگردی این دانشگاه را کردند ۷۰ سال در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند و از سوی دیگر نیز حزب الله لبنان تا آنجا قدرت پیدا کرده است که موشک های مورد نیاز را در درون کشور خود می سازد.

وی با بیان اینکه نخستین تعهد کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا حفظ و دفاع از رژیم صهیونیستی است، افزود: ناامن ترین جای دنیا اسرائیل است چرا که در سمت بالا و پایین آن  دشمنانی قدرتمند وجود دارد، در واقع این شهدا هستند که به برکت انقلاب اسلامی چنین ناامنی را برای اسرائیل به وجود آوردند.

قاآنی با بیان اینکه فرهنگ شهادت موجب شده است تا رزمندگان ما امروز  با تکفیری ها مقابله کنند، ابراز داشت: زمانی اوضاع به نحوی بود که تکفیری‌ها گاه سه تن مواد منفجره در نفربر  برای عملیات انتحاری داشتند اما لشگر فاطمیون که در مکتب شهدا شاگردی کرده‌اند در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کرده و تمامی توطئه های آنان را خنثی کردند.

دشمن عُرضه جنگیدن مردانه با ما را ندارد

وی با بیان اینکه دشمن عُرضه جنگیدن مردانه با ما را ندارد، گفت: به دلیل این بی عرضگی عده‌ای از جوانان ما را با  عملیات تروریستی بزدلانه اخیر پرپر کردند و امروز نیز تهاجم فرهنگی را به راه انداختند تا از کودک و پیر و جوان ما را تحت الشعاع قرار می دهد که به لطف خداوند همچون همیشه پیروز نخواهند شد. منبع: مهر برچسب ها: جانشین فرمانده سپاه ، دشمن ، عرضه جنگ ، جنگ مردانه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه دشمن عرضه جنگ جنگ مردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری «العهد» لبنان، صفی‌الدین که در مراسم بزرگداشت دو تن از شهدای راه قدس در منطقه البقاع سخن می‌گفت، افزود: نگاه کنید که دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران چگونه برخورد می‌کند، و هیچ کسی نمی‌گوید که آمریکا به اسرائیل فشار آورده و از تل آویو خواسته که پاسخ محکمی به تهران ندهد، چرا که نتایج و پیامد‌های این پاسخ تضمین شده نیست و ممکن است که مناطق را به جا‌هایی بکشاند که عواقب آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل و آمریکا می‌دانستند که پاسخ قوی به جمهوری اسلامی بدون پاسخ قوی‌تر خواهد بود، به حمله تهران به اسرائیل پاسخ می‌دادند و آمریکایی‌ها و اروپا همگی از این حمله اسرائیل به ایران حمایت می‌کردند، چرا که همه آنها همانگونه که در اندیشه توطئه و نیرنگ برای مقاومت فلسطین و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه هستند، همین رویه را در قبال جمهوری اسلامی دارند.

صفی الدین تأکید کرد: جمهوری اسلامی با انجام عملیات تنبیهی به اسرائیل همه دسیسه‌ها و معادلات به هم بافته این رژیم را که طی سالیان گذشته پی‌ریزی کرده بود، نابود کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: دشمن اندک اندک احساس ناتوانی می‌کند و می‌بیند که بازگشت دوباره شهرک‌نشینان به شمال فلسطین اشغالی به یک مسأله غیر ممکنی تبدیل شده است و این همان چیزی است که ما دوست داشتیم روی دهد.

این مقام حزب الله اضافه کرد: دشمن بداند که مقاومت تصمیم به توسعه جنگ نگرفت، هرچند که برای این کار آماده بود، اما مقاومت برپایه پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم غزه وارد نبرد شد و به مدت هفت ماه است که در جبهه‌ای به طول ۱۰۰ کیلومتری در حال نبرد بوده که این مسأله بی‌سابقه است.

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله روشن و علنی ایران (وعده راستین) به رژیم صهیونیستی، آینده در بسیاری از مسائل تغییر خواهد کرد که باید برای آن لحظه آماده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران