Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:28:32 GMT

کلوب بروژ بدون کاوه از اروپا حذف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۷۴۷

کلوب بروژ بدون کاوه از اروپا حذف شد

کلوب بروژ درغیاب مهاجم ایرانی خود مقابل سالزبورگ اتریش شکست خورد و از لیگ اروپا کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم کلوب بروژ که کاوه رضایی را برای پنجمین مسابقه پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ پنج‌شنبه شب مهمان تیم سالزبورگ اتریش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلوب بروژ که هفته گذشته در استادیوم جان بریدل با نتیجه ۲ بر یک به برتری مقابل سالزبورگ به برتری رسیده بود، در دیدار برگشت خارج از خانه نتوانست از سد تیم اتریشی عبور کند و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا از لیگ اروپا حذف شود.

 

کاوه رضایی که پس از دوران مصدومیت دو بار حضور تعویضی در ترکیب کلوب بروژ داشت، در دیدار برگشت مقابل سالزبورگ اتریش برای سومین بازی متوالی به طور کامل نیمکت‌نشین بود و حذف تیمش از لیگ اروپا را نظاره می‌کرد.

کاوه رضایی اف سی بروژ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی اف سی بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت