Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@14:45:14 GMT

آیا وقت انتقام خون شهدای زاهدان فرا رسیده است؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۸۴۸

العالم در ادامه نوشت: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس اعلام کرد که ایران بی شک انتقام خون شهدای خود را به زودی از مزدوران خواهد گرفت و به گروهک جنایتکاری که در حمله تروریستی زاهدان دست داشته است، در هر جایی حمله خواهد کرد.

با توجه به عبارت "مومن اگر قول بدهد، عمل می کند" بی شک گروهک تروریستی که در جنایت زاهدان دست داشته است، نباید لحظه ای آرام بگیرد زیرا سردار سلیمانی تاکنون قولی نداده که عملی نکرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی سخنی به زبان نمی آورد و کسی یا گروهی را تهدید نمی کند مگر اینکه همیشه به حرف خود پایبند بوده و آن را عملی کرده است بنابراین سخن تهدید آمیز اخیر وی را که شامل تهدید گروهک موسوم به "جیش العدل" است، باید چنین تفسیر کرد که صبر ایران از سهل انگاری و تعلل پاکستان لبریز شده است و ایران به زودی واکنش درخور و شدید خود را نشان خواهد داد.

کارشناسان می گویند، پیام نهفته در سخنان سردار سلیمانی اینست که همدستان پاکستانی و حامیان مالی گروهک تروریستی "جیش العدل" باید از بازی کردن با آتش دست بکشند و به اقدامات مجرمانه خود پایان دهند مگر نه، زبانه های این آتش دامن آنها را در آینده دور یا نزدیک خواهد گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه