Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه گفت: کم‌کاری و حرام خواری و تحریم‌‌ها مهمترین عوامل مشکلات اقتصادی اخیر جامعه است. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری شامگاه پنجشنبه در دومین یادواره شهدای روستای حاجی‌آباد گناباد اظهار داشت: شهدا به واسطه معامله با خدا، دارایی‌های زیادی دارند که دارایی شهدا این است که خدا خریدار آنهاست؛ شهدا اگر در عهد رسول‌الله(ص) بودند،اجازه نمی‌دادند مسیر اتفاقات به شکلی که رخ داده، صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماندگاری تصریح کرد: خیلی‌ها بهشت می‌روند اما امام حسین(ع) را نمی‌بینند اما شهدا ائمه(ع) را می‌بینند و شهدا در بهشت از جایگاه خاصی برخوردار هستند و در حضور ائمه(ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز در کشور ما صداقت کمرنگ شده است تاکید کرد:  در قیامت دهان ما بسته است اما زخم‌های بدن بیانگر و نشانگر این است که چه کسانی برای اعتقاداتشان جنگیده‌اند.

تخلفات سازمان خصوصی‌سازی برای قوه قضائیه محرز شد؛ وزیر اقتصاد به وعده‌اش ‌عمل نکردآیا آثار رشد اقتصادی باید با رشد اشتغال همراه باشد؟16 منطقه خراسان رضوی دارای «معین اقتصادی» شده‌اند

استاد حوزه علمیه با بیان خاطره‌ای از شهید رجایی در زمینه ساده‌زیستی گفت: وی در سفره خود تنها از یک نوع غذا استفاده می‌کرد اما متاسفانه امروز مسئولانی که برای خرید گوشت مشکل ندارند، صدای مردم را نمی‌فهمند.مشکل اقتصادی، به دلیل کم‌کاری، حرام‌خواری و تحریم‌ها است و اینکه حلال‌خورها تنهاخور شدند.

ماندگاری اظهار کرد: شهدا تکلیف خود را تشخیص و به موقع و کامل آن را انجام دادند پس ما نیز با الگو گرفتن از شهدا در تکلیف با خدا معامله می‌کنیم. مسئولان ما نیز با حقوق معامله نکنند، با خدا معامله کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ اقتصادی است تصریح کرد: مردم باید کمک‌کار یکدیگر باشند؛ برگزاری این قبیل یادواره‌ها نیز به معنای یادآوری نام شهدا و مجاهدت در مسیر شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسن نوری زاده در سفر تایباد و در کمیته هماهنگی مرز دوغارون، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های خصوصی و اقتصادی باید در اولویت کاری همه مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان باشد.

وی، افزود: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهادهای متولی دارد.

نوری‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی با کشورهای مصرف کننده خود همجوار است  و این موضوع خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی بخش صادرات استان به شمار می رود که باید نهایت استفاده از را آن داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ساکنان مناطق مرزی باید از فعالیت‌های اقتصادی مرزها در چارچوب قانون بهره‌مند شوند، گفت: خانواده های مناطق مرزی و محروم نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند، فعالیتهای اقتصادی قانونی باید برای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای لازم و بالا بردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد، افزود: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشورهای همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است