Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان مقاومت، قدرت اسلام را احیا و به مردم جهان درس آزادی و آزادگی داده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله احمد جنتی پنجشنبه شب در نخستین همایش بزرگ جوانان مقاومت و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم اظهار داشت: مقاومت نشان داد که اگر بایستیم همه قدرت‌ها را می‌شکنیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام اسلامی دشمنان زیادی داشته و دارد و همه آن‌ها می‌خواستند قدرت این نظام را بشکنند، اما خدا قدرت آن‌ها را شکست.

وی با اشاره به وعده الهی مبنی بر نزدیک بودن ظهور منجی گفت: این مقاومت‌ها مقدمه آن ظهور و سرباز آفرینی برای امام زمان (عج) است.

رئیس مجلس خبرگان گفت: آمریکا و اسرائیل رو به افول و زوال است و روز به روز قدرت آن‌ها کم و قدرت جمهوری اسلامی زیاد می‌شود. ۴۰ سال آن‌ها در اوج قدرت بودند ما در ضعف، اما امروز برعکس شده است.
وی تصریح کرد: امروز همه از آمریکای خونخوار و آل سعود مظلوم کش و اسرائیل کودک کش متنفر هستند، از این رو مقاومت باید ایستادگی کند.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه ما از تهدید‌های دشمن پروایی نداریم گفت: دشمنان تهمت می‌زنند و می‌گویند تروریست‌ها اینجا جمع شدند، ولی اوف بر شما بی حیا‌ها که این قدر شرف ندارید و مقاومت را تروریست می‌دانید.
وی گفت: شما تروریست پرور هستید، مقاومت، داعش را از سوریه و عراق بیرون کرد و حالا هم به افغانستان و جا‌های دیگر رفتند، آنجا نیز شکست می‌خورند.

آیت الله جنتی تصریح کرد: پیروزی حق بر باطل از سنت‌های الهی است به همین علت مقاومت پیروز می‌شود، و این سنت در جنگ‌های صدر اسلام نیز بود.

رئیس مجلس خبرگان همچنین با اشاره به بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب آن را بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: این بیانیه باید به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شود تا همگان به قدرت رهبری پی ببرند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بیست و یکم بهمن ماه جاری در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در ۷ فصل تبیین کردند.

وی شنیدن پیام‌های رهبری را برای همگان ضروری دانست، و گفت: معظم له مقتدرانه در مقابل دشمنان گردن کلفت دنیا ایستاده و ملت نیز پشتیبانش هستند.

وی افزود: در مملکت با مشکل‌های زیادی مواجه هستیم و فشار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر ما زیاد است، ولی تن به ذلت نخواهیم داد، و هر چه بیشتر تحت فشار قرار بگیریم مقاومت ما بیشتر می‌شود

آیت الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقام رفیع شهیدان مقاومت بویژه شهید جهاد مغنیه خاطر نشان کرد: شهید مغنیه و شهدای دیگر مایه افتخار ما هستند و خانواده شهدا نیز در محضر همه عزیز می‌باشند.

نخستین همایش بزرگ جوانان مقاومت و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه با حضور پرشور و گسترده جوانان بیش از ۵۰ کشور جهان در قم برگزار شد.

جوانان مقاومت در این آیین شکوه با فریاد‌های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بیزاری، تنفر و کینه خود از استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آن را ابراز نمودند.

در این آیین نمایندگان مقاومت از کشور‌های فلسطین، بحرین، فرانسه و یمن با زبان‌های عربی و فرانسوی پیام فرزندان مقاومت را به گوش جهانیان رساندند.

همچنین در آیین از خانواده معظم شهیدان مقاومت از جمله شهید جهاد مغنیه تجلیل شد.

جهاد مغنیه پسر شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان بارز حزب الله بود، که در سال ۲۰۱۵ و در پی حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه قنیطره واقع در جنوب سوریه به همراه جمع دیگری از رزمندگان حزب الله لبنان به شهادت رسید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنتی رهبری بیانیه رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابراهیم الامین» سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: مهم‌ترین مساله در واکنش ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری خود در دمشق این بود که عملیات وعده صادق بخشی از جنگ کنونی علیه تل آویو به شمار می‌رود.

وی افزود: تلاش شد از طریق این عملیات اعلام شود معادله میان ایران و رژیم صهیونیستی ترسیم شده است. صهیونیست‌ها، سردار شهید محمدرضا زاهدی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از ستون‌های اتاق عملیات مشترک که جبهه‌های مختلف را مدیریت می‌کند می‌شناختند. ترور وی برای صهیونیست‌ها به مثابه ترور یکی از فرماندهان حماس یا حزب الله بود.

الامین تصریح کرد: عملیات وعده صادق به این دلیل اجرا شد تا صهیونیست‌ها بفهمند که ایران می‌تواند وارد درگیری شود و این کشور بخشی از نبرد کنونی است. در خصوص عملیات طوفان الاقصی نیز باید بگویم که صهیونیست‌ها این عملیات را نتیجه همکاری و آموزش میان نیروهای ایران، حماس و حزب الله می‌دانند. آنچه که در تاریخ هفت اکتبر رخ داد این قاعده قدیمی را مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها مورد حمله قرار نمی‌گیرند شکست.

وی اضافه کرد: قدرت مقاومت ملت فلسطین ما فوق تصور است و محال است صهیونیست‌ها هر چقدر هم که خشونت و قساوت به خرج دهند در این جنگ پیروز شوند. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به مصر و قطر فشار آوردند تا آنها با اعمال فشار بر حماس، این جنبش را مجبور به پذیرش شروط تل آویو کنند.

الامین تاکید کرد: یک جریان قدرتمند در داخل رژیم صهیونیستی و آمریکا با حمایت امارات و دشمنان قطر وجود دارد که اینطور جلوه می‌دهند که قطر فشار کافی و لازم بر جنبش حماس اعمال نکرده است و این مساله ممکن است در نهایت به ضرر دوحه تمام شود.

وی در خصوص حزب الله لبنان گفت: آموس هوکشتاین میانجی گر آمریکایی در لبنان متوجه این نکته شده که حزب الله قبل از پایان یافتن جنگ در نوار غزه حمله‌های خود را متوقف نمی‌کند. جنگ در نوار غزه نیز جز با تغییر کامل مواضع آمریکا یا تغییر کلی در کابینه رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود.

الامین اضافه کرد: ارتباط شهید عماد مغنیه با نیروهای مقاومت از فلسطین و به صورت مشخص از جنبش فتح آغاز شد. سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید عماد مغنیه برای افزایش توان نیروهای مقاومت و حرکت آنها به سمت تولید موشک‌هایی مانند آنچه ارتش‌های جهان تولید می‌کنند تلاش کردند.

وی بیان کرد: در لبنان یک جو کلی در حمایت از ملت فلسطین وجود دارد و کسانی که می‌گویند جنگ غزه به ما ربطی ندارد کم هستند. محور مقاومت در برابر یک چالش بزرگ برای اثبات اهمیت وجود خود قرار داشت تا نشان دهد حمایت از این محور تا چه میزان اهمیت دارد. تحولات غزه بر تمام جریان‌ها در جهان تأثیرگذار خواهد بود. اگر جنگ غزه نبود تمایلات نزدیک به صهیونیست‌ها در کشورهای غربی و شکاف در میان ملت‌های عربی تا این حد بروز پیدا نمی‌کرد.

کد خبر 6087399

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد