Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است کاربران اندروید امروز متوجه تغییرات کوچکی در حساب جیمیل خود شوند. این تغییرات شامل اعمال طراحی روشن گوگل در این نرم‌افزار است. امروز صبح هنگامی که بعضی از کاربران اندروید، نرم‌افزار جیمیل را باز کردند، در صفحه اول آن یک پیام با متنی که در ادامه آمده است، مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایمیل محبوب شما اکنون دارای یک ظاهر تازه است.»

از شما خواسته می‌شود یکی از سه گزینه، پیش فرض، راحت و فشرده را انتخاب کنید. بنا بر انتخابی که می‌کنید، تعداد ایمیل‌های نشان داده شده در صفحه اصلی این نرم‌‌افزار بر اساس انتخاب شما تغییر می‌کند. بر اساس انتخاب شما تعداد ایمیل‌ها کم یا زیاد می‌شوند و یا همان تعداد قبلی باقی ‌می‌مانند. شما همیشه می‌توانید تنظیمات این قسمت را با رفتن به قسمت تنظیمات کلی نرم‌افزار تغییر دهید.

چیزی که شما نمی‌توانید در این بخش پیدا کنید، گزینه حالت تاریک (Dark Mode) است. گوگل این قابلیت را به تمام نرم‌افزارهای خود اضافه کرد تا از اذیت شدن چشمان کاربر هنگام استفاده از گوشی جلوگیری کند.

انتظار می‌رود گوگل در ماه آینده نرم‌افزار Inbox خود را از کار بیاندازد. چندین ویژگی از این نرم‌افزار در نهایت به جیمیل راه پیدا می‌کند، از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به توانایی پین کردن یک ایمیل در صندوق ورودی و دسته‌بندی کردن ایمیل‌ها بر اساس موضوع آن‌ها اشاره کرد.

علاوه بر تم روشن‌تر Gmail، شما هم‌اکنون می‌توانید به راحتی بین حساب‌های مختلف تنها با ضربه زدن روی آیکون موجود در سمت راست نوار جستجو در بالای صفحه، سوئیچ کنید. شما همچنین می‌توانید حساب گوگل خود را مدیریت کنید یا حساب دیگری از این منو اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از طرح اولیه گوشی منعطف ال‌جی منتشر شد

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید جیمیل برای کاربران اندروید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری جیمیل بروزرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ غلامحسین دباغ گفت: از اول اردیبهشت امسال خرید بلیت قطار‌های حومه‌ای فقط از طریق سایت ticket.rai.ir و نرم افزار سبرا امکان پذیر است و از وب سایت‌ها و سیستم آژانس‌های مسافری حذف شده است.    وی افزود: مسافران حومه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت و دانلود نرم افزار سبرا نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.   دباغ گفت: برای سهولت در فرآیند دریافت، نرم افزار مذکور و نحوه استفاده از آن در کانال ایتا راه آهن قم به نشانی https://eitaa.com/ravabetomomiqomrailway بارگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • پیش‌بینی رشد دوبرابری اندروید نسبت به iOS در سال ۲۰۲۴