Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در اولین هفته از اسفند ماه ماه شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با رشد ۲۱۷۵ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۴۸۶ واحدی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در اولین هفته اسفند ماه بازار سهام، با تداوم فقر نقدینگی در گردش شاهد معاملاتی کم حجم و کم تعداد در تک سهم‌ها و نماد‌های کوچک فرابورسی در بازار پایه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سویی دیگر تاثیر اخبار سیاسی و تحلیل‌های مختلف از تاثیر ریسک‌های سیستماتیک باعث شد تا بازار امروز علی‌رغم کم تعداد بودن فروشندگان سهام، اما با نماگر‌هایی قرمزپوش مواجه باشد، بازاری که اوراق بدهی در آن این روز‌ها خودنمایی می‌کند.

در نخستین روز از هفته شاخص بورس با اُفت ۱۹۶ واحدی به سطح ۱۵۷ هزار و ۱۱۳ واحدی رسید، پس از آن و در دومین روز از هفته شاخص روند نزولی به خود را ادامه داد و با کاهش ۱۵۶ واحدی، به رقم ۱۵۶ هزار و ۱۵۵ واحدی رسید.

بازار بورس اوراق بهادار تهران در معاملات در بیست و نهمین روز از بهمن ماه با توقف روند نزولی به رشد ۵۴۲ واحدی راضی شد و په ۱۵۶ هزار ۶۹۷ واحدی دست یافت.

روند معاملات در دو روز پایانی تغییر جهت داد و سیر صعودی به خود گرفت، به گونه‌ای که در ۳۰ امین روز از بهمن ماه شاخص بورس اوراق بهادار تهران با رشد ۶۸۲ واحدی به سطح ۱۵۷ هزار و ۳۸۷ واحدی رسید، و در نهایت در آخرین روز مورد معامله شاخص با صعود ۲ هزار و ۱۰۲ واحدی رقم ۱۵۹ هزار و ۴۸۹ واحدی را از آن خود کرد.

اختلاف شاخص بورس اوراق بهادار تهران طی هفته گذشته رشد ۲۱۷۵ واحدی را در کارنامه کاری خود ثبت کرد.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار سرمایه ارزش سهام شاخص فرابورس معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با افت ۳۳۹۰ واحدی به ۲,۳۱۳,۴۱۳.۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۴.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین طی ۵۷,۹۱۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۶۹۵.۵۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۱۳,۰۳۲.۷۹۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس