Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@09:09:03 GMT

«پایتخت» اسپانسر ندارد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۰۶۵

چند روزی است که خبر ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» برای تلویزیون رسانه‌ای شده و واکنش‌های متعددی به همراه داشت. از جذب کودکی برای پیوستن به «پایتخت» جدید تا پخش این تک‌قسمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ دقیقه‌ای یا همان اسپشیال اپیزود در شب سال نو مصادف با میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر.
اما یکی از این واکنش‌ها موضوع اسپانسر و حامی مالی ساخت این پروژه است که برخی در فضای مجازی نوشته‌اند: «اپلیکیشن‌ها با یک هزینه ۴ میلیاردی حامی مالی پروژه شب عید «پایتخت» شده است و اینکه دیگر سازمان اوج تن به همکاری با سازندگان «پایتخت» نمی‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از دست‌اندرکاران پروژه «پایتخت» شب عید در این باره توضیح داد: «اسپانسر نداریم، اپلیکیشن‌ها هم هیچ دخالتی ندارد. ما با خود تلویزیون کار می‌کنیم و تلویزیون سفارش ساخت این پروژه را داده است. هیچ اسپانسری در کار امسال ما وجود ندارد و این را هم بدانید آن‌ها محض رضای خدا کاری انجام نمی‌دهد و مطمئن باشید اگر به عنوان حامی مالی «پایتخت» بودند همه می‌دانستند و همه‌جا اطلاع‌رسانی شده بود.

او تصریح کرد: همان‌طور که در برنامه‌ها و شبکه‌های دیگر این حمایت و پشتیبانی را انجام می‌دهند. واقعاً در شرایط سختی بازیگران و عوامل «پایتخت» را گردهم آورده‌ایم و به خاطر علاقه مردم به این مجموعه تلویزیونی و خواست رسانه‌ملی کار را به «شب عید» می‌رسانیم و هنوز نمی‌توانیم درباره نسخه سریالی فصل ششم «پایتخت» جزئیاتی را در اختیار بگذاریم. بعد از ساخت و پخش این پروژه می‌توانیم درباره آن پروژه صحبت کنیم که احتمالاً پخش آن به سال ۹۹ برسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پایتخت سریال ایرانی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این استادیوم به درد ما نمی خورد!

در شرایطی خبرهایی درباره ساخت ورزشگاه جدید در تهران به گوش می رسد که به نظر می رسد فاقد نگاه کارشناسی و علمی است.

سرویس ورزش مشرق- فوتبال ما با واقعیت آشکاری مواجه است به نام ضعف جدی در زیرساخت ها و اماکن ورزشی که با گذر زمان، نمود آن بیشتر و بیشتر هم می شود. اگرچه در برخی موارد مانند باشگاه فولاد خوزستان یا ورزشگاه ساخته شده توسط آستان قدس، اتفاقاتی صورت گرفته اما آنها نیز در برخی رویکردها و نگاه های تخصصی، دچار ضعف جدی هستند. اما آنچه اکنون با آن به صورت جدی مواجه هستیم، این ضعف و کاستی راهبردی است که ناشی از یک غفلت و عقب ماندگی چند دهه ای است که در سال های اخیر، بروز کاملی در روند توسعه کیفی و کمی فوتبال داشته است.

بیشتر بخوانید: وقت بخیر آقای وزیر! انتصابات عجیب و غیرمنطقی در هیئت مدیره پرسپولیس؛ قاتِل جان به جای قاتِق نان! استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

در واکنش به این مشکل که در بازسازی ورزشگاه آزادی تهران خود را بیشتر و عیان تر نشان داد، دستور مبنی بر ساخت یک ورزشگاه جدید در تهران داده شد. اگرچه در ابتدا تبلیغات و هیاهوی زیادی در این باره صورت گرفت اما با گذشت زمان، این هیجان کاسته شد و اخباری هم درباره آن منتشر شد که همه را نگران کرده. انتشار جزئیات ساخت این ورزشگاه دلالت بر یک پروژه تبلیغاتی دارد که حتی کاربرد چندانی هم ندارد و بیشتر زینت المجالس است! چنین مجموعه ای که قرار است همه چیز باشد، در انتها هیچ چیز هم نخواهد شد!

ضروری است نهادهای مرتبط به این ماجرا ورود جدی کنند تا پیش از آن که وارد اجرا شود، نیازسنجی درستی صورت گیرد. فوتبال ما نیاز به ورزشگاه های تخصصی دارد که متناسب با ظرفیت هواداری باشگاه ها و واقعی هایش باشد. این موضوع، پروژه ای تبلیغاتی و نمایشی نیست که پرسروصدا باشد. فوتبال ما چنین پروژه هایی را نمی خواهد ...

دیگر خبرها

  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!
  • تدوین بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز و مالی برای حمایت از بخش خصوصی در اصفهان
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد