Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@19:41:32 GMT

افزایش تولید طلا در معدن موته

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۰۷۴

افزایش تولید طلا در معدن موته

طی 10 ماهه امسال حدود 346 کیلوگرم طلا در مجتمع موته اصفهان تولید شده که نسبت به برنامه تولید که 232 کیلوگرم پیش بینی شده 49 درصد افزایش داشته است.

«علیرضا طالاری» مدیر مجتمع طلای موته اصفهان با بیان این مطلب افزود: میزان تولید طلا در این مجتمع تا پایان امسال به حدود 400 کیلوگرم می رسد. مجتمع طلای موته نخستین کارخانه تولید شمش طلا در کشور در هفت کیلومتری شمال غرب روستای موته از توابع شهر میمه در استان اصفهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/خبرگزاری صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان در بازدید از کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان گفت:  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طی دو سال آینده با راه‌اندازی کارگاه‌های سنگ‌شکن شماره ۲، ۴، ۵ و ۶ برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و همچنین تولید محصولات سنگ‌آهن دانه بندی به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن و فروش و فرآوری کلوخه سنگ آهن به ۴ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

علی رسولیان افزود: باراه‌اندازی کارگاه‌های سنگ‌شکن علاوه برایجاد اشتغال، ارزش افزوده محصولات سنگ آهن افزایش می یابد و هزینه تولید و مخاطرات زیست محیطی کمتری نسبت به بقیه سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه سنگ‌آهن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام