Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از تشکیل بزرگ‌ترین پرونده تخلف ارزی در این استان با طرح شکایت ۵ بانک خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی حمیدرضا کریم در این خصوص گفت: با شکایت بانک‌های انصار، پاسارگاد، حکمت ایرانیان، رفاه کارگران و ملت علیه یک شرکت بازرگانی، پرونده تخلف در این زمینه تشکیل و رسیدگی به آن از سوی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات ارزی مشهد در سازمان تعزیرات حکومتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده، ابراز کرد: در رسیدگی به این شکایت مشخص شد که شرکت مذکور دارای چندین پرونده است و با توجه به ارائه مدارک و مستندات این تخلف، ازجمله تعهدات شرکت مبنی بر واردات کالا در قبال ارز دریافتی و ارائه ندادن برگ سبز گمرکی که نشان‌دهنده ورود و ترخیص کالاهای تعهد داده‌شده باشد از تخلفات محرز است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی یادآور شد: با اظهارنظر مسؤولان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مبنی بر اجرا نکردن تعهدات این شرکت در قبال ارز دریافتی، اتهام این شرکت ازنظر شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات ارزی محرز گردید.
کریم افزود: درنهایت شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده، با تشخیص موضوع تخلف این شرکت را به استرداد مبلغ ٣۵۴‌میلیون و ٣٣٢ هزار و ٨٧٧‌ یوان چین و ٩١١‌ هزار و ٢٠٠‌ یورو و ٨‌ میلیون‌ و ٧١۶ هزار و  ۸۳۲ ‌لیر ترکیه در وجه بانک‌های عامل و همچنین ابطال کارت بازرگانی محکوم کرد.
انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرونده دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فریبا منجزی گفت: پرونده قاچاق ۳۰۰ عدد سنسور قاچاق خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته منجزی: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: ماموران پلیس فرودگاه اهواز این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه