Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان گفت: ماموران انتظامی خرم آباد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو اتوبوس را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی ازخودرو توقیفی انواع کالای قاچاق شامل ظروف استیل و چینی، ساعت مچی، ترازو دیجیتال، ماهی تابه، اتوبرقی و جاروبرقی، سشوار، البسه و چمدان خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی را کشف و یک نفر دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران گشت کلانتری ۱۲ عقیل خرمشهر درحین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان تانکردار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

به گفته او ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مسئول گفت: قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را باعث هدررفت سرمایه‌های ملی و تحمیل مشکلات اقتصادی بر کشور دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف کالای قاچاق در دهلران