Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@00:01:35 GMT

صحنه سازی هنرپیشه سینما برای تو چشم بودن؟+عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۱۳۶

صحنه سازی هنرپیشه سینما برای تو چشم بودن؟+عکس

پلیس شیکاگو می‌گوید جاسی اسمولت، هنرپیشه آمریکایی، به این دلیل که "از درآمدش راضی نبود" حمله‌ای جعلی علیه خودش ترتیب داد.یکی از فرماندهان پلیس در نشست خبری آقای اسمولت را متهم کرد که برای "مطرح کردن خود" و "پیشبرد آینده شغلی‌اش از رنج و خشم ناشی از نژادپرستی سوءاستفاده کرده است. "

سه هفته پیش جاسی اسمولت در پی حمله‌ای در خیابان به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در آن مقطع گفته شد که مهاجمان به او ناسزا‌هایی با مضامین نژادپرستانه و همجنسگراستیزانه داده‌اند.اسمولت سیاهپوست و همجنسگرا است. به دنبال انتشار خبر چنین حمله‌ای به او، نام جاسی اسمولت به تناوب در خبر‌ها مطرح شد و حتی تجمع‌هایی در حمایت از او برگزار شد.

پلیس می‌گوید اسمولت به دو برادر نیجریه‌ای پول داده تا حمله‌ای نمایشی علیه او انجام دهند.به گفته پلیس این دو نفر با تحقیقات همکاری می‌کنند.پلیس جاسی اسمولت را به این نیز متهم کرده ه. یک نامه نژادپرستانه جعلی برای خودش فرستاده بود.ادی جانسون، از پلیس شیکاگو، کار آقای اسمولت را "عملیات معروف شدن" خواند و گفت: چنین کاری ممکن است باعث شود که در آینده ادعا‌های قربانیان واقعی نژادپرستی و همجنسگراستیزی به دیده تردید نگریسته شود.  

تردید‌ها درباره ادعای حمله به جاسی اسمولت از آنجا آغاز شد که پلیس نتوانست در دوربین‌های مداربسته هیچ ردی از حادثه پیدا کند، و در عین حال هیچ شاهد عینی هم وجود نداشت.اما بازرسان توانستند از طریق یک برنامه کرایه خودرو، رد دو نفر را در نزدیکی محل ادعایی حمله بزنند.این دو پس از آن ماجرا از آمریکا خارج شدند، اما هفته گذشته به آمریکا بازگشتند و به مدت دو روز در بازداشت بودند.به گفته پلیس جاسی اسمولت برای یکی از آن‌ها چکی کشیده و وعده پرداخت ۳۵۰۰ دلار به آن‌ها داده بود.

اتهامی علیه آن‌ها طرح نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

گوشی قاپ موتورسواری که با هجوم به سوی شهروندان،قصد داشت از چنگ قانون بگریزد،درحالی با شلیک پلیس دستگیر شد که همدست وی از صحنه حادثه گریخت.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری سپاد مشهد هنگام گشت زنی در اطراف مراکز تجاری، ناگهان متوجه موتورسواری شدند که گوشی آیفون زن مسافری را در خیابان بهارستان چنگ زد و به همراه راکب موتورسیکلت از صحنه حادثه گریختند اما راکب که دچار اضطراب شده بود در یک لحظه کنترل موتورسیکلت را از دست داد و هردو نفر واژگون شدند.

درهمین حال مال باخته به همراه اعضای خانواده اش به طرف دزدان گوشی قاپ دویدند ولی یکی از آن ها قمه ای را از زیر لباس هایش بیرون کشید و به سمت شهروندان هجوم برد.

از سوی دیگر نیروهای گشت انتظامی بلافاصله با مشاهده این صحنه، وارد عمل شدند و با شلیک تیر هوایی، دزد خشن را مجبور کردند تا قمه را روی زمین بیندازد. دقایقی بعد حلقه های قانون در حالی به دستان سارق 20 ساله گره خورد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب از صحنه حادثه گریخت.

با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از این سارق حرفه ای با دستور سرهنگ جوادیعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)آغاز شد و تلاش افسران دایره تجسس برای دستگیری همدست فراری وی ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت