Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام نیازمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اوضاع این روزهای سپاهان اظهار داشت: اوضاع ما خیلی خوب است و در بهترین شرایط ممکن به سر می‎‌بریم و تیمی آماده و سرحال داریم که هر روز در تمرینات با انگیزه ظاهر می‌شویم و همه یک هدف که موفقیت سپاهان است را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

وی در مورد فشاری که با وجود صدرنشینی روی سپاهان است گفت: فشار خاصی وجود ندارد و همان چیزی است که همیشه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در دو سه سال اخیر نتایج خوبی نگرفته و این فصل هم اکثر بازیکنان و اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم تغییرکردند و تیم چهره جدیدی به خودش گرفته. در کل هم بخواهیم حساب کنیم برای تیمی مثل سپاهان اینکه توقع نتایج خوب و وجود داشته باشد عجیب نیست و این انتظار از رکورددار قهرمانی لیگ طبیعی است.

گلر سپاهان در مورد افزایش آمار کلین‌شیت‌هایش در نیم فصل دوم عنوان کرد: کلین شیت یک آماری است که همیشه به نام گلر ثبت می‌شود ولی واقعیتش‌ را بخواهید کل تیم در نتیجه‌ای که به دست می‌آید سهیم هستند و چه در آمار دفاعی و چه در گل زنی کل تیم نقش دارند. در این مورد هم خوشحالم ولی مهم تر از همه چیز نتیجه گرفتن تیم است.

نیازمند در مورد اینکه سبک بازی سپاهان مورد انتقاد واقع شده و گفته می‌شود روی سانتر و اوت دستی به پیروزی می‌رسند گفت: این حرف را از خیلی‌ها شنیدم و آقای فرکی هم در نشست بعد از بازی گفت ولی فکر می‌کنم از روی ناراحتی به خاطر باخت این حرفها را زدند. در کل مهم نیست تیم از چه راهی به گل می‌رسد و پیروز می‌شود و مهم برتری تیم است. اگر روش ما بد است می‌توانند جلویش را بگیرند و نگذارند نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در دیدارهای سپاهان اظهار داشت: متاسفانه روند خوبی داشتیم ولی نمی‌دانم چرا بازی با ذوب آهن را لغو کردند. یک عده می‌گویند به خاطر بازی آسیایی ذوب آهن است و یک عده می‌گویند این بازی لغو شده تا بازی معوقه آنها با استقلال انجام شود و نمی‌دانم دلیل اصلی‌ آن چیست. به هر صورت برای ما بهتر بود بازی در زمان اصلی خودش برگزار می‌شد ولی حالا اتفاقی است که افتاده و کاری نمی‌شود کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • رضا درویش: اوسمار بعد از بازی با سپاهان برنامه آینده را می دهد / فیلم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس