Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@14:07:29 GMT

ترافیک به سمت تفرجگاههای خراسان رضوی پرحجم است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۱۹۱

ترافیک به سمت تفرجگاههای خراسان رضوی پرحجم است

سرهنگ محمد علی احسان بخش صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز با توجه به مساعد شدن شرایط جوی تقاضای سفر به سمت تفرجگاههای استان افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت جوی در جاده های استان عادی و هوا آفتابی است.
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طی دیروز تا کنون پنج فقره تصادف در جاده های استان رخ داد که پنج مجروح برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
1922/7505
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 پلیس راه فرماندهی انتظامی تصادف جاده های استان خراسان رضوی تفرجگاههای 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود

مسعود زوارزاده گفت: بزرگراه قم - جعفرآباد یکی از محور‌های مهم و کریدوری استان قم با استان مرکزی و از سویی دیگر راه دسترسی شهرستان جعفرآباد و توابع به عنوان قطب‌کشاورزی و دامداری استان است.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جعفرآباد ترافیک ترکیبی این بزرگراه را از عوامل اصلی در تخریب و استهلاک آن دانست و تصریح کرد: تردد انواع ماشین‌آلات نیمه‌سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و ... در طول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان کرده‌است.

زوارزاده گفت: این طرح به طول ۷۰۰ مترمربع، در۲ خط رفت و برگشت از اول اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جعفرآباد در خصوص مشخصات جغرافیایی قطعه ورودی بزرگراه قم - جعفرآباد عنوان کرد: موقعیت مکانی این قطعه از بزرگراه موجب شده تا در فصول بارشی سال شاهد آب‌گرفتگی و تخریب سطوح آسفالتی آن باشیم.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ هیات دولت وقت، بخش جعفرآباد به شهرستان ارتقا پیدا کرد، این شهرستان جدیدالتاسیس از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیررسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • تجهیز ۱۳۸ کیلومتر از راه‌های اصلی استان همدان به روشنایی
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی