Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:59:32 GMT

دستیاران کی‌روش رسما معرفی شدند/ ۱۸ نفر برای یک نیمکت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۲۳۳

دستیاران کی‌روش رسما معرفی شدند/ ۱۸ نفر برای یک نیمکت

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش روز گذشته در تمرینات تیم زیر ۱۷ سال کلمبیا شرکت کرد و در این تمرین، دستیارانش به صورت رسمی برای تیم ملی کلمبیا معرفی شدند.

سرمربی کلمبیا ابتدا درباره حضورش در تمرین تیم زیر ۱۷ سال کلمبیا گفت: من روی بهترین عملکرد برای پیش بردن کلمبیا تمرکز کرده ام. بهترین بودن رویا و آرزوی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودن در تمرین زیر ۱۷ سال کلمبیا خیلی مهم است. اینجا آینده فوتبال کلمبیا شکل می گیرد. این خیلی برایم اهمیت دارد چرا که اینجا متوجه می شوم فدراسیون چه کاری برای بازیکنان انجام می دهد. همچنین می توانم مربیان را بشناسم و از آنها چیز یاد بگیرم.

مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا سپس دستیاران پرتعداد تیم ملی این کشور را که قرار است کنار کی روش کار کنند، معرفی کردند. کی روش عمدتا از نفراتی در کلمبیا استفاده می کند که با آنها در تیم ملی ایران کار کرده بود.

سرمربی کلمبیا یک تیم ۱۸ نفره را برای کادر فنی، پشتیبانی و رسانه ای در نظر گرفته است.

اوسیانو کروز دستیار اول کی روش در تیم ملی ایران، در همین نقش برای سرمربی کلمبیا به کارش ادامه می دهد. هوگو پریرا پرتغالی که سابقه کار در مدارس فوتبال منچستریونایتد را دارد یکی دیگر از دستیاران کی روش است.

دیاگو جیاچینو فیزیوتراپ و سباستین که در تیم ملی ایران کار می کردند، همراه کی روش در کلمبیا خواهند بود.

آرتور ریس سرمربی تیم جوانان کلمبیا هم به عنوان یکی از دستیاران بومی کی روش انتخاب شده است. ادوادو نینا کلمبیایی مربی دروازه بان، خوان پکسیرو و ایوان کاردناس آنالیزور، گوستاو پینه‌دا پزشک، کارلوس استرنا و مایکل موریرا فیزیوتراپ، ایوان نوِلا مدیر تیم، خوان رائول مدیر رسانه ای، کارلوس گارسیا آشپز، دانیل آمایا مدیر پشتیبانی و امنیت، هکتور فابیو، پراپس ویلیام و خوزه رندن دیگر دستیاران کی روش هستند.

کد خبر 4548990 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • ناصر آبشلی درگذشت
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!