Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان مقاومت، قدرت اسلام را احیا کرد و به مردم جهان درس آزادی و آزادگی داد.

آیت الله احمد جنتی پنجشنبه شب درنخستین همایش بزرگ جوانان مقاومت و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم با تاکید بر اینکه ما از تهدیدهای دشمن پروایی نداریم، گفت: دشمنان تهمت می زنند و می گویند تروریست ها در اینجا جمع شدند، ولی اوف بر شما بی حیاها که این قدر شرف ندارید و مقاومت را تروریست می دانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شما تروریست پرور هستید، مقاومت ،داعش را از سوریه و عراق بیرون کرد و حالا هم به افغانستان و جاهای دیگر رفتند، آنجا نیز شکست می خورند. 

آیت الله جنتی تصریح کرد: پیروزی حق بر باطل از سنت های الهی است به همین علت مقاومت پیروز می شود، و این سنت در جنگ های صدر اسلام نیز بود‌.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد

مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «هرمس 450» را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه تأیید کرد که یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپاد ارتش اسرائیل را در منطقه «العیشیه» رهگیری و منهدم کرده است.

.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله دو روز پیش تصریح کرد که حزب الله لبنان به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهد کرد.

وی افزود: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش بس بسته شود.

حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد