Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:52:18 GMT

کشف ۲ تن کره کاکائو قاچاق/۳۰۰۰ لیترسوخت قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۴۲۲

کشف ۲ تن کره کاکائو قاچاق/۳۰۰۰ لیترسوخت قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مسعود خرم نیا در خصوص جزییات این کشف اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "کلانتری"، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "ارومیه – تبریز"، به یک دستگاه وانت نیسان، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، دو تن کره کاکائو قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

وی همچنین از کشف سه هزار لیتر قاچاق سوخت در مرز بازرگان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این مقدار سوخت کشف شده یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورده شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: در این راستا پنج دستگاه خودرو توقیف، پنج نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار خرم ادامه داد: افراد سودجو با هدف کسب سود کلان در آن سوی مرز اقدام به جاسازی باک‌های غیرمجاز در کامیون‌های خود می‌کنند که ماموران مرزبانی بررسی ویژه‌ای را در زمان خروج انجام می‌دهند تا از سودجویی این افراد جلوگیری کنند.

کد خبر 4549003

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی کاکائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی