Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، سامانه مکانیزه اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث بر اساس مشخصات خودرو و میزان سنوات مشمول تخفیف، نرخ بیمه‌نامه شخص ثالث را به شکل مکانیزه اعلام می‌کند. با استقرار این سامانه تمامی ابهامات در خصوص نرخ و شرایط تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث برطرف خواهد شد.

براساس این گزارش شهروندان عزیز می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی ۲۳۴۲ از آخرین وضعیت تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث خودروی خود اطلاع حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این سامانه در آستانه چهلمین سال طلوع فجر انقلاب اسلامی برای رفاه بیشتر بیمه‌گذاران راه‌اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بیمه شخص ثالث خودرو برنا سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با تأکید بر اصلاح و راه‌اندازی پله‌های برقی گفت : با توجه به این که علاج مقابله با بحران‌ها ایمن سازی است، لذا راه‌اندازی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه موجب کاهش حجم تردد عابران از گذرگاه‌های خطرناک می‌شود و بر این اساس باسد اصلاح، رفع نقص و راه‌اندازی آنها هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

وی با اشاره به وجود ۳ پل برقی و ۳۳ پل عابرپیاده، گفت: تعمیر و راه‌اندازی ۳ پله برقی عابر پیاده با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دستور کارمعاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان این معاونت، عملیات تعمیر و راه‌اندازی پل مکانیزه درب بیمارستان طالقانی و باله‌های غربی پل میدان آزادی انجام گرفت و در حال حاضر قابلیت استفاده برای همشهریان محترم را دارد و به‌صورت همزمان پوشش پلی‌کربنات آن در حال نصب و اجراست.

وی متذکر شد: یکی از عوامل خرابی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه؛ موضوع سرقت لوازم و قطعات این پل‌هاست، چنان که با کمال تاسف همه تجهیزات و حتی موتور پله‌برقی سه‌راه ۲۲ بهمن به سرقت رفته که همین امر سبب شده تا تعمیر و راه‌اندازی آن با مشکل مواجه شود و در این زمینه به خرید مجدد تجهیزات نیازمندیم.

نوروزی با اشاره به تصویب طرح پیاده‌راه نوبهار در نشست ۲۹ فروردین‌ماه امسال، گفت: مباحث مربوط به چگونگی اجرای این طرح مهم با حضور معاونین؛ ترافیک شهرداری و شهرسازی، شهردار منطقه یک، معاونین و رئیس سازمان فرهنگی مورد بررسی واقع و در بازدید میدانی از محل اجرای طرح، راه‌کار‌های سازنده و روش اجرایی مناسب طرح مذکور به صورت آزمایشی نیز بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

شهردار کرمانشاه گفت: پیاده‌راه نوبهار با طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر به عنوان اولین پروژه پیاده‌راه در کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث