Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:36:21 GMT

شهدا عزت و اقتدار در تاریخ ثبت کردند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۵۶۲

شهدا عزت و اقتدار در تاریخ ثبت کردند

به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو پنجشنبه شب در هشتمین یادواره سرداران شهید و شهدای شهرستان گناوه افزود: شهدای انقلاب در اندیشه و فرهنگ خود دینداری، مجاهدت در راه خدا، شجاعت، استقامت و ولایتمداری را در هم آمیختند و بزرگترین قدرت های جهانی در راس آنان آمریکا را با شکست مفتضحانه در جبهه های هوایی، زمینی و دریایی روبه رو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: شهدا کانون عشق و سربلندی، عزت و اقتدار و مهم تر از آن حیات جاوید را با خون خود برای قشرهای مختلف تجلی نمودند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرهنگ شهادت براساس مشروعیت الهی، آیات قرآنی و خداوند متعال بنیان نهاده شده و مورد توجه فزاینده عموم در بستر اجتماع قرار گرفته است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده یادواره سرداران شهید و کنگره 2 هزار شهید استان بوشهر در نیمه دوم سال 98 برگزار می شود و در این ارتباط سلسله یادواره ها تا قبل از این آئین در شهرستان های استان با همکاری مسئولان و مردم با شکوه و عظمت خاصی برگزار می شود.
رزمجو بیان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان گناوه در دوران انقلاب بویژه هشت سال دفاع مقدس با جان و مال خود از میهن و دستاوردهای انقلاب دفاع و همواره پشتیبان نظام هستند.
وی گفت: شهرستان گناوه 212 شهید، 2 هزار و 788 رزمنده، 772 جانباز، 52 آزاده سرافراز و 16 جاوید الاثر دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان بوشهر انقلاب دوران دفاع مقدس عشق هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان