Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'بهزاد هرمزی' روز جمعه در بازدید استاندار گلستان از مجتمع آبرسانی انقلاب آزادشهر افزود: تامین این میزان اعتبار نیازمند مساعدت ویژه استانداری و وزارت نیرو است.
وی با اشاره به درحال احداث بودن مجتمع آبرسانی انقلاب آزادشهر گفت: برای احداث این مجتمع تاکنون 10 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن نیز به 400 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرمزی اضافه کرد: با تکمیل مجتمع آبرسانی آنقلاب که اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، آب مورد نیاز 21 روستا با هفت هزار مشترک تامین می شود.
به گفته وی، احداث 420 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و هفت و نیم مترمکعب مخزن ذخیره و نیز حفر 22 حلقه چاه برای تکمیل مجتمع آبرسانی انقلاب آزادشهر پیش بینی شده است.
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی گلستان ادامه داد: هم اکنون میزان بهره مندی روستاهای آزادشهر از آب شرب بهداشتی 75 درصد است که با تکمیل مجتمع آبرسانی انقلاب این مقدار به 85 درصد افزایش می یابد.
هرمزی گفت: در ایام دهه فجر امسال نیز پنج طرح در حوزه آبرسانی آزادشهر شامل چهار طرح افتتاحی و یک طرح آغاز عملیات اجرایی با اعتبار 25 میلیارد ریال انجام شد و هم اکنون نیز افزون بر 30 میلیارد ریال طرح آبرسانی دراین شهرستان درحال انجام است.
وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل مجتمع آبرسانی انقلاب آزادشهر که به عنوان ایستگاه و مجتمع مادر خواهد بود، مشکل آب شرب بخش قابل توجهی از روستاهای این شهرستان بویژه چند روستای واقع درمناطق کوهستانی آن رفع شود.
به گزارش ایرنا، سیدمناف هاشمی استاندار گلستان نیز دراین بازدید برلزوم تلاش مضاعف مسئولان برای تکمیل طرح های حوزه آبرسانی و رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای آزادشهر تاکید کرد.
شهرستان آزادشهر که دارای 2 بخش، سه شهر، چهار دهستان و 48 آبادی مسکونی و 9 نقطه جمعیتی واقع درشرق استان گلستان است، براساس سر شماری عمومی نفوس و مسکن 1395 تعداد 96 هزارو 803 نفر دارد که 52 هزارو 374 نفر در مناطق شهری و بقیه در روستاها سکونت دارند.
/9433/3039/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آب و فاضلاب استان گلستان انقلاب دهه فجر وزارت نیرو 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده

علیرضا عبدیان گفت: تیم واکنش سریع آبفا کرمان، شامل: ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه تیم های امداد رسانی ما در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز، برای رفع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: خوشبختانه تا کنون تاسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد:  همچنین تانکر‌های سیار آبرسانی به‌منظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی می‌شوند در آماده‌باش قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال