Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:31:51 GMT

سه هزار کیلوگرم ماهی فاسد در آستارا توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۶۷۰

سه هزار کیلوگرم ماهی فاسد در آستارا توقیف شد

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف و ضبط سه هزار کیلوگرم ماهی سردابی و گرمابی فاسد و غیر بهداشتی و دستگیری حامل آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور اردبیل - آستارا، این محموله را عصر دیروز در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و راننده خودرو را به مرجع قضایی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارزش ماهی ها قبل از فساد، حدود 450 میلیون ریال بوده و با توجه به قابلیت فساد فرآورده های خام دامی و شیلاتی، حمل یخچالی و با زنجیره سرمایی برای آنها ضروری است.
وی ادامه داد: بار فاسد به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شد و محموله غذایی فاقد شرایط حمل بهداشتی، غیر مجاز محسوب می شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ماهي فاسد نيروي انتظامي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیطی توسط بازرسین بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات فاقد مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف در سطح عرضه شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و معدوم کردن این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

 

مسگری  اظهار داشت: از عموم شهروندان   درخواست می شود از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی جدا خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام تا به موقع مداخلات لازم صورت پذیرد.

 

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد