Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:24:58 GMT

ملایی و بریمانلو به روسیه اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۶۹۹

ملایی و بریمانلو به روسیه اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از رقابت‌های گرنداسلم جودو روزهای ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه در روسیه و شهر «یکاترینبورگ» برگزار خواهد شد. در فاصله ۲۳ روز تا آغاز این مسابقات ۴۵۹ جودوکار از ۵۳ کشور ثبت نام کرده اند که به نظر می رسد تا پایان مهلت ثبت نام، این تعداد افزایش پیدا کند. 

در این رقابتها روسیه میزبان با ۵۶ جودوکار بیشترین نماینده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسها در هر وزن ۴ جودوکار را در هر دو بخش مردان و زنان ثبت نام کرده اند. مغولستان با ۲۶ و برزیل با ۲۴ جودوکار در کنار میزبان بیشترین نماینده را دارند.

از کشورمان نیز نام سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو ثبت شده که به ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم با رنکینگ یک دنیا و بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم با رنکینگ ۱۲ به روی تاتامی می روند. 

طبق برنامه اعلام شده هر روز مبارزات دو وزن برگزار می شود که ملایی و بریمانلو هر روز شنبه ۲۴ اسفندماه به روی به مصاف رقبای خود می روند. 

کد خبر 4548959

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی جودو ایران جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان نیز لغو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاهای کشورمان ساعت ۱۸ امروز ابتدا به فرودگاه دبی سفر کنند و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • عکس دلخراش از زن پیرانشهری که هدف حمله خرس شد
  • فیلم| جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای + فیلم
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت