Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیردریایی تمام ایرانی فاتح و ناوشکن بومی سهند برای اولین بار در رزمایش دریایی «ولایت ۹۷» نیروی دریایی ارتش حضور یافتند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، زیردریایی تمام ایرانی فاتح و ناوشکن بومی جمهوری اسلامی ایران سهند برای اولین بار در رزمایش «ولایت۹۷»، حضور یافتند.

بنا بر این گزارش، زیردریایی فاتح اولین زیردریایی ساخت ایران در کلاس متوسط است که روز یکشنبه با حضور رییس جمهور به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیردریایی فاتح

ناوشکن بومی و تمام ایرانی سهند نیز سومین ناوشکن از کلاس موج است که در کارخانجات نیروی دریایی ارتش جموری اسلامی ایران ساخته شده است و در این رزمایش نیز حضور دارد.


ناوشکن سهند

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رزمایش ولایت 97 زیر دریایی فاتح ناوشکن سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اولین تصاویر تبریز بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد