Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@09:50:50 GMT

جزییات مرگ 1مادر و پسر در نظرآباد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۷۱۹

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز از مرگ یک مادر و پسر در شهرستان نظرآباد بر اثر گازگرفتگی خبر داد. ناطقان: پلیس البرز اعلام کرد: گاز مونواکسید کربن در شهرک سید جمال‌الدین نظرآباد جان مادر  ۷۰‌ ساله و فرزند ۴۰ ساله وی را گرفت.

گفتنی است هفته گذشته هم گازگرفتگی در کرج  باعث مرگ یک مادر به همراه سه پسر بچه سه، پنج و هشت ساله وی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا برچسب ها: مرگ ، مادر ، پسر ، نظرآباد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرگ مادر پسر نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناها و محوطه‌های تاریخی البرز ۳۰ فروردین رایگان است

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی با اشاره به اینکه ۳۰ فروردین ماه روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی است، گفت: بناها و محوطه‌های تاریخی البرز مانند کاروانسرای ینگی امام، محوطه ازبکی و کاخ سلیمانیه در این روز به صورت رایگان آماده استقبال از گردشگران و بازدیدکنندگان علاقه مند به آثار تاریخی هستند.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بیان کرد: این روز که هر ساله ۱۸ آوریل گرامی داشته می‌شود، اهمیت حفظ بناها و محوطه‌های تاریخی را به مردم و دولت‌ها یادآور و هر ساله در تمام دنیا برنامه‌های متنوعی برای این منظور برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به برخورداری البرز از میراث غنی چند هزار ساله و مسؤولیت سنگین در مقابل بناها و محوطه‌های تاریخی افزود: حفظ و نگهداری میراث ارزشمند گذشتگان و معرفی و بالا بردن آگاهی نسبت به آن‌ها به عنوان آئینه فرهنگ و تمدن غنی این مرز و بوم وظیفه همگانی است.

کد خبر 6079813

دیگر خبرها

  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی البرز روز ۳۰ فروردین رایگان است
  • (ویدیو) جزییات حریق گسترده در ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله
  • بازدید از بناها و محوطه‌های تاریخی البرز ۳۰ فروردین رایگان است
  • افت ۲۰ متری آبخوان دشت غربی البرز
  • افت ۲۰ متری آبخوان دشت غربی البرز/ انسداد ۱۹۵ حلقه چاه در نظرآباد
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم