Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس آمار صادرات به جمهوری آذربایجان در ۱۰ ماه سال جاری نسبت مدت مشابه سال پیش از لحاظ وزنی ۳۵.۲۰ درصد و از لحاظ ارزش ۳۶.۶۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان بر اساس تازه‌ترین آمار گمرک از تجارت خارجی ۱۰ ماه سال جاری، بیش از ۷۰۶ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۳۴۰ میلیون و ۳۶۲ هزار دلار از ایران به جمهوری آذربایجان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرات انجام شده به جمهوری آذربایجان از لحاظ وزنی ۰.۷۴ درصد و از لحاظ ارزش ۰.۹۴ درصد از کل ارزش صادرات ایران در این مدت را شامل می‌شود و از این حیث جمهوری آذربایجان در میان کشور‌های دریافت‌کننده کالا از ایران در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در ۱۰ ماه سال گذشته بیش از ۵۲۲ هزار تن کالا از ایران به جمهوری آذربایجان صادر شده بود که ارزش آن بیش از ۲۴۹ میلیون و ۱۰۵ هزار دلار بوده است.

صادرات ایران به جمهوری آذربایجان در مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۰.۵۳ درصد و از لحاظ ارزش ۰.۷۰ درصد از کل صادرات انجام شده در مدت مذکور بود.

بر اساس آمار میزان صادرات به جمهوری آذربایجان در ۱۰ ماه امسال نسبت مدت مشابه سال پیش حاکی از آن است که صادرات به این کشور از لحاظ وزنی ۳۵.۲۰ درصد و از لحاظ ارزش ۳۶.۶۳ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادرات کالا آذربایجان دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت

بهادری جهرمی در حاشیه  جلسه هیات دولت اظهار کرد:با تصویب هیات وزیران هم مالیات بر ارزش افزوده که ۱۰ درصد است و هم حقوق گمرکی که ۴ درصد است برای اقلام کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تامین دارو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و ملزومات مصرفی پزشکی به یک درصد کاهش می‌یابد.

سخنگوی دولت افزود: این کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی بزودی اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه